MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Gadverdamme, die nieuwe reclame van de Plus,

willen ze de sjw doelgroep aanboren ofzo :dunno:

Het begon goed:Tafeltje wegschuiven.

Opvreten zal je de ham in die tosti! :mad: Wij vreten ook alles bij jou thuis!

Godver nu moet ik 5 minuten verder m'n boodschappen gaan halen, landverraders.

Wtf, eerst dat vieze dikke volgevreten wijf en nu dit.

Reclame?

In de 7e seconde trekt ze de capuchon af van de jongen uit de klas, doet ze dat ook bij mensen met een doekje op het hoofd? Zou de deughemel zo onderhand al niet vol zitten door alle reseveringen?

Die radio reclames ook met die kerel met z'n belachelijk blije kutstem 'lekker eten daar houden we van' fl**ker op gast.
Sws 99 van de 100 reclames zijn gemaakt voor en volgens mij ook door r**ards.

Daarvoor had Froger ook al irritante reclame van de gouden gids of telefoonboek.

Kan m niet vinden

Die radio reclames ook met die kerel met z'n belachelijk blije kutstem 'lekker eten daar houden we van' fl**ker op gast.
Sws 99 van de 100 reclames zijn gemaakt voor en volgens mij ook door r**ards.

victor-low-had-niet-verwacht-liefde-nogmaals-zou-komen.jpg

Die gaat niemand meer toppen dit jaar nee, wat slecht zeg, die miezerd van een froger kan werkelijk helemaal niks.

What the f**k is dit :roflol:. Krijg ik spontaan suïcidale neigingen van.

Krijg er eerder moordneigingen van.

Met zo'n belachelijke kutstem moet je ook wel een belachelijk kuthoofd hebben.
Anyway bedankt voor de info, nu ik weet hoe die gast eruitziet kan ik 'm gelijk eentje aan de wang klappen mocht ik 'm ooit tegenkomen irl.

'' De Italiaanse actrice Asia Argento, die een van de voortrekkers was van de #metoo-beweging, wordt zelf beschuldigd van ongewenst seksueel gedrag. Ze zou de Amerikaanse acteur en muzikant Jimmy Bennett 380.000 dollar (332.000 euro) hebben gegeven om hem te laten zwijgen over seksueel misbruik toen hij 17 jaar was ''
giphy.gif

Anyway bedankt voor de info, nu ik weet hoe die gast eruitziet kan ik 'm gelijk eentje aan de wang klappen mocht ik 'm ooit tegenkomen irl.
Kwam 'm weleens tegen tijdens honden uitlaten. Zijn vriendin had een hondje en niet veel later ook ineens een baby. Kan snel gaan als blije eikel.

Terug
Naar boven