AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Dochter Obama

Dat duurt niet lang meer.

Trouwens, is al lang gebeurd door een bbc.

Wat krijsen die meiden irritant als ze ff met hun kontje schudden alsof het zo bijzonder is, vroeger had ik al een hekel aan dat preutse gedrag van mijn leeftijdsgenoten, was blij dat er geile h**ren waren op zeedijk

Sure, de meesten hebben toch al daddy issues.

Je verwacht het niet...
WOB na doofpotaffaire bij Britse politie
In Engeland en Wales zijn in één jaar tijd maar liefst 897 Syriërs opgepakt voor misdrijven en misdaden, waaronder verkrachting en kindermisbruik. Dit meldt de Britse courant Express op basis van politiecijfers die zijn gewobt. Onder de verdachten zitten ook verkrachters en kindermisbruikers. De meeste misdrijven zijn echter van het kaliber ‘overlast’, ‘bedreiging’ of ‘het overtreden van immigratieregels’

In het hele Verenigd Koninkrijk werden tot aan maart 2016 2539 Syrische asielverzoeken geregistreerd. Syrië komt daarmee op de zesde plaats van immigratielanden in het Verenigd Koninkrijk.

http://nieuws.tpo.nl/2016/08/02/jaa...geland-wales-opgepakt-soms-ernstige-misdaden/

10mt1zo.jpg

DE zangwedstrijd van het jaar: de kermishit van Warmenhuizen! Editie 2016.

KERMISHIT! Boerinnetjes doen cover voor dorpscafe

Hele playlist hier lol

In 'mijn tijd' mochten dit soort idioten niet eens vrij los lopen, laat staan dat ze naar China konden afreizen om zich daar volkomen te laten belazeren en dan ook nog achteraf deze aandacht krijgen.

Bah, zum kotzen!
Ja echt bizar. Er wordt kennelijk flink bezuinigd op de geestelijke gezondheidszorg.

Volgens mij is dat Brotoscience.

Duitsland was al stuk. Maar nu zijn ze nog een stukje kapotter. De Beierse Archie Bunker die vanaf zijn onrendabelenbalkon de amokmaker van München de t**fus schold, wordt aangeklaagd wegens... belediging. Meneer riep nogal vaak "Wichser" (rukker -red.) en "Kanake" (kutbuitenlander -red.) naar die Iraans/Syrische/Zionistische mass shooter Ali Sonboly op dat parkeerdak. En dat is natuurlijk VERBOTEN volgens de totaalverwijfde wijfmoffen van Oosterburië. Mann Mann Mann. De AfD in de kaart spelen. Zo moet het. Gute Nacht, Freunde.http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/08/munchen_scheldende_balkonduits.html#comments

Asielzoeker belaagt NOS-verslaggever Rop Zoutberg, want 'stuk shit, racisten'

Terug
Naar boven