- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Secret 'service' heeft een heel andere lading gekregenDat duurt niet lang meer.
Trouwens, is al lang gebeurd door een bbc.

Heb gelukkig geen dochter voor zover ik zelf weetZou je dan met korting naar binnen kunnen?
Lijkt me wel zo netjes dat je dan korting krijgt
In Engeland en Wales zijn in één jaar tijd maar liefst 897 Syriërs opgepakt voor misdrijven en misdaden, waaronder verkrachting en kindermisbruik. Dit meldt de Britse courant Express op basis van politiecijfers die zijn gewobt. Onder de verdachten zitten ook verkrachters en kindermisbruikers. De meeste misdrijven zijn echter van het kaliber ‘overlast’, ‘bedreiging’ of ‘het overtreden van immigratieregels’
In het hele Verenigd Koninkrijk werden tot aan maart 2016 2539 Syrische asielverzoeken geregistreerd. Syrië komt daarmee op de zesde plaats van immigratielanden in het Verenigd Koninkrijk.
Sander na mislukte date in China weer thuis: "Ik heb Alice ontmoet"
Pijn aan me ogen
http://www.rtvnh.nl/nieuws/189308/sander-na-mislukte-date-in-china-weer-thuis-ik-heb-alice-ontmoet
Ja echt bizar. Er wordt kennelijk flink bezuinigd op de geestelijke gezondheidszorg.In 'mijn tijd' mochten dit soort idioten niet eens vrij los lopen, laat staan dat ze naar China konden afreizen om zich daar volkomen te laten belazeren en dan ook nog achteraf deze aandacht krijgen.
Bah, zum kotzen!