MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Het is wel raak vandaag zeg.

Ernstig ‘zedendelict’ in seniorenflat Leeuwarden, 88-jarige vrouw gewond
39-jarige man opgepakt, signalement ging eerder over 'getinte man met zwarte jas'

Een 88-jarige vrouw is woensdag in Leeuwarden naar een ziekenhuis gebracht na een ernstig zedendelict in een seniorenflat. De bejaarde vrouw raakte bij het gewelddadige incident gewond. Na onderzoek [Link niet meer beschikbaar]. Hij zit vast.

Eerder werd door Omroep Fryslan melding gemaakt van een ‘incident’ in een seniorenflat aan het Europaplein. Een verdachte met het signalement ‘getinte man met zwarte jas en blauwe broek’ werd toen gezocht.

Steekpartij Londen: dader Noor van Somalische afkomst, dodelijk slachtoffer Amerikaanse
Geen aanwijzing voor radicalisering 19-jarige dader

De vrouw die donderdag in het centrum van Londen werd doodgestoken door een 19-jarige Noor van Somalische afkomst is een Amerikaanse. Volgens de politie gaat het om een ‘spontane aanval’ en zijn er geen aanwijzingen voor radicalisering bij de dader, meldt The Guardian.

De politie gaat er nu van uit dat de dader een ‘verwarde man’ was en dat het niet gaat om een geplande aanslag.

Naast het dodelijke slachtoffers zijn er ook vijf gewonden gevallen, twee vrouwen en drie mannen. Het gaat om een Australiër, een Amerikaan, Israeli en Britten.

De treurige staat van Europa: mensen met chauffeurs maken het leven voor de chauffeurs zelf onmogelijk. Vooral de camionneurs bij Calais hebben het zwaar, aangezien hyperagressieve gelukszoekers middels hun voertuigen het Beloofde Engeland trachten te bereiken. Afgelopen weekend was het weer raak, toen los asilios met geweld een overtocht probeerden af te dwingen. Allereerst werd er een vuurbarrière opgeworpen om de trucks te doen stoppen, waarop onvriendelijk een lift werd geëist. Een van de wannabe verstekelingen maakte het helemaal bondt: een gemaskerde schaffendasser eiste met een kettingzaag een plaatsje aan boord. Als kers op de taart werd er ook nog eens een truck in brand gestoken, wat misschien niet helemaal handig is qua oversteek, maar goed.

Thefack? Wou haar handtasje zeker niet overhandigen. Misschien zie ik hem lopen als ik straks naar huis rijd.

Thefack? Wou haar handtasje zeker niet overhandigen. Misschien zie ik hem lopen als ik straks naar huis rijd.
Wellicht nog wat bonuspunten dan!

Komt vaker voor, ben een vaste kijker van opsporing verzocht. Dan heb je gelijk genoeg dergelijke gekleurde medemensen gezien op de teevee. En dan zijn er nog clowns als Sylvana Simons die roeptoeteren dat er te veel 'white privilege' is op de beeldbuis, snap jij dat nou?

Sorry voor de mega pic maar:
261n6aa.jpg

Ws er laatst ook eentje van 40 die een Duitse vrouw op het kerkhof verkrachtte.

“De polizei heeft zondagochtend vroeg in Ibbenbüren een 40-jarige man uit Eritrea opgepakt op verdenking van het verkrachten van een 79-jarige vrouw. De verdachte verblijft sinds 2013 in Duitsland, meldt de Duitse persdienst voor onder andere polizeiberichten. Hij staat geregistreerd als vluchteling.

De polizei werd gewaarschuwd door iemand die gegil had gehoord op het kerkhof. Eenmaal daar gearriveerd kon de man worden opgepakt. Hij bood geen verzet.”

Dit is ook een schandaal in UK. Moslims worden daar in de media vaak als asian genoemd, lol.

In Groot-Brittannië is de censuur op dit onderwerp nu even weggevallen, nadat onlangs een moslimseksring voor de rechter kwam, waaruit bleek dat zeer jonge blanke meisjes door moslims werden verkracht, lange tijd na elkaar, vaak in groepsverband. Het ‘islam’-element in deze verkrachtingen, net als het racistische element erin, werd door de Britse media lange tijd ontkend. Er werd steevast gesproken over 'Asians', terwijl Chinezen er bijvoorbeeld echt niet aan mee deden en Noord-Afrikanen en Afrikanen wel. Mits moslim.

Weer een Afrikaanse psychisch gestoorde die random mensen doodmaakt.

Hier is zoveel mee mis. Wordt steeds erger meecardiooen met kleine op de arm enz. zit wel een nipslip in fapfap

Castle-Bravo-Crater.jpg

Stel dommerds. Die oorspronkelijke bewoners leven en zien er ook vaak uit als zwervers.

Aanslagplegers Würzburg en Ansbach geen lone wolfs
Terroristen hadden contact met ISIS-handlangers in Saoedi-Arabië

De terroristen die vorige maand aanslagen pleegden in het Duitse Würzburg en Ansbach waren geen lone wolfs. Ze hadden voorafgaand aan hun daden contact met ISIS-handlangers in Saoedi-Arabië. Dat blijkt uit informatie van de Duitse autoriteiten in handen van Der Spiegel.

Ahmadzai koos voor trein omdat hij geen rijbewijs had
De 17-jarige vluchteling Riaz Khan Ahmadzai richtte begin juli een bloedbad aan in een trein nabij Würzburg. Uit chatgesprekken blijkt nu dat zijn ISIS-contacten hem hadden geadviseerd met een auto op een mensenmassa in te rijden. Maar omdat Ahmadzai geen rijbewijs had werd gekozen voor een aanval in een trein.

Terrorist Ansbach blies zichzelf per ongeluk op
Ook Mohammed Daleel, de Syrische vluchteling die zich in Ansbach opblies, had contact met ISIS. Uit die chat-contacten blijkt dat de explosie die plaatsvond waarschijnlijk een ongeluk was*. Daleel had namelijk opdracht gekregen de explosie op een festival in Ansbach te filmen. Uit de chats blijkt dat hij meer aanslagen had moeten plegen.

Lees ook
Der Spiegel – Würzburg und Ansbach: Attentäter hatten Kontakt nach Saudi-Arabien

http://nieuws.tpo.nl/2016/08/05/terroristen-wurzburg-en-ansbach-geen-lone-wolfs/

*Domme inteelt.

Komt uit dit filmpje gemaakt nav duitse minister die vroeg of het nou wel nodig was om die bijl jihadist neer te schieten

Vond m best wel sterk eigenlijk haha

Denk dat ik wel aan me vetten ben gekomen die dag !

Het filmpje heb je in het juiste topic geplaatst

max 20 ofzo. was pittiger dan ik dacht ! Ik dacht doe furious pete wel effe na

Dat is alsnog een behoorlijke lading, ddamn son.

9zp05d.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven