- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen heeft ook de schurft aan Marokkanen maar toch mag je ze niet zomaar uit het niets op hun hoofd trappen/care.
Dit soort shit kan je tegenwoordig verwachten als je dergelijke baantjes ambieert.Ik keur het niet goed maar je weet van tevoren wat je kan verwachten, iedereen heeft de schurft aan parkeerwachters/handhavers/hoe die debielen ook heten tegenwoordig.
Iedereen heeft ook de schurft aan Marokkanen maar toch mag je ze niet zomaar uit het niets op hun hoofd trappen
Dit soort shit kan je tegenwoordig verwachten als je dergelijke baantjes ambieert.Ik keur het niet goed maar je weet van tevoren wat je kan verwachten, iedereen heeft de schurft aan parkeerwachters/handhavers/hoe die debielen ook heten tegenwoordig.
Serieus? Als je zo denkt heb je echt een kronkel in je hoofd!/care.
Heb je ook wel gelijk in. Maar 50cent man komop.
Ben geen rijke n**ga.
![]()
Serieus? Als je zo denkt heb je echt een kronkel in je hoofd!
Denk dat Marcel tijdens zijn detentie en aanhouding etc. zeer onheus bejegend is door de medewerkers van vadertje staat. En daardoor al die figuren onder 1 kam scheert met zijn aversie daartegen.
Vroeg me al af hoe lang het zou duren voor er een of andere flapdrol met een dergelijk commentaar zou komen.
Nah, niet helemaal.Heb wel altijd issues met autoriteit gehad, schijnt ADHD gerelateerd te zijn.
Feit blijft dat handhavers, parkeerwachters, toezichthouders, etc., etc., vaak niet burgers beste vriend zijn gezien de vele incidenten.Daar doelde ik eigenlijk meer op, kan in dat licht bezien ook niet begrijpen dat mensen bewust een dergelijke beroepskeuze maken.
Vroeg me al af hoe lang het zou duren voor er een of andere flapdrol met een dergelijk commentaar zou komen.
Nah, niet helemaal.Heb wel altijd issues met autoriteit gehad, schijnt ADHD gerelateerd te zijn.
Feit blijft dat handhavers, parkeerwachters, toezichthouders, etc., etc., vaak niet burgers beste vriend zijn gezien de vele incidenten.Daar doelde ik eigenlijk meer op, kan in dat licht bezien ook niet begrijpen dat mensen bewust een dergelijke beroepskeuze maken.

denk dat ik eens ga stopen met sqautten , benchen en deadliften en maar 30 re sets ga doen met net geen gewicht hehehetoezichthouders en handhavers zijn de powerlifters van de samenleving ,ze doen wel hun best maar niemand neemt ze serieus
Dat is inderdaad een van de symptomen van ADHD, overigens ook van o.a. hoogbegaafdheid. Wat niet wil zeggen dat ieder persoon met de diagnose ADHD, hier hinder van ondervindt. Ben het tijdens de studie genoeg tegengekomen. Overigens is het ook geen verrassing als je de symptomen kent. Wie roept het kind in de klas tot de orde? Wie moet zorgen voor structuur en veiligheid tijdens het sporten? Enzovoorts.
omg ik heb adhd dan of ik ben hoogbegaafd lel omg omg omg waar is mijn bulDat is inderdaad een van de symptomen van ADHD, overigens ook van o.a. hoogbegaafdheid. Wat niet wil zeggen dat ieder persoon met de diagnose ADHD, hier hinder van ondervindt.
PHaha google op hoofdpijn en je kan eindigen, wanneer je daar gevoelig voor bent, met een of ander vreselijk syndroom. Het gaat natuurlijk om een neurobiologische stoornis en de combinatie van symptomen. ADHD wordt overigens (of werd) onderverdeeld in drie types waarbij bepaalde accenten verschuiven in gedrag.omg ik heb adhd dan of ik ben hoogbegaafd lel omg omg omg waar is mijn bulP