- Waardering
- 12.185
Heeft hij toch iets verkeerds gedaan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft hij toch iets verkeerds gedaan?
Ja, hij heeft de oorlog verloren.
Naar de staat Beieren dacht ik. In ieder geval niet naar familie.
Verstappen zegels krijg je bij elke 10 euro.
Net Voor €19,51 boodschappen gedaan en wat denk je. 1 fucking zegeltje. Ik zeg tegen haar serieus op die 50 cent na krijg ik geen 2e zegel?
Pauper jumbo![]()
De meeste nederlanders zijn echt gierige, achterbakse, jaloerse, misgunnende schooiers. (no offense)
De laatste dagen van de actie geven ze vaak wel veel extra zegeltjes
.ik wou dat ik poepsie ongelijk kon geven : . maak het helaas ook mee , mensen die dingen tegen materiaal kosten willen hebben lel
mijn schoonfamilie is het ergste , mijn schoonvader bestelde een trap mijn mannen gaan het plaatsen en willen afrekenen , wat zegt de klootviool ik heb het met azerate geregeld kost me niks.En daarom ga ik bijna alleen maar met zelfstandig ondernemers om, want die snappen elkaar tenminste.

mijn schoonfamilie is het ergste , mijn schoonvader bestelde een trap mijn mannen gaan het plaatsen en willen afrekenen , wat zegt de klootviool ik heb het met azerate geregeld kost me niks.
uiteindelijk heeft zijn eigen dochter hem een factuur gestuurd![]()
Hoezo is Jumbo dan pauper?
Er staat overal toch duidelijk 1 zegel bij elke €10 aan boodschappen?
De meeste nederlanders zijn echt gierige schooiers. (no offense)
hij heeft een fikse korting gehad , dat wist hij van te voren .Ik mag niet klagen wat inkomen betreft maar duizenden euro's aan hardhout weggeven is gekken werk.Hoe was het toen jullie elkaar weer zagen? Zal wel beetje ongemakkelijk zijn geweest.