- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zelf een allochtoon worden?een beetje Nederlander of Duitser met geld en een goede opleiding wil weg of gaat weg
een beetje Nederlander of Duitser met geld en een goede opleiding wil weg of gaat weg ,
gelukkig krijgen we er puur goud voor in de plaats![]()
Over onze Syl gesproken, waarom is het blijkbaar wel okay als zij aan tafel zit en de hulpsint op de eerste rij? Waarom is het alleen omgekeerd een probleem?
ik heb niets tegen allochtonen ,wel tegen moslims ,ik wil mijn kinderen niet laten opgroeien in een land waar het percentage moslims te groot word,
in steden als Duisburg ,Berlijn ,Den Haag ,Rotterdam en Köln ligt het percentage moslimprinsjes
op de basisschool al rond de 40-50% ,laat staan over 10 jaar ,onbegrijpelijk en bizar dat dit als een verrijking word gezien
Deze persoon is geboren als intersekse, het gereedschap geeft dus geen (eenduidige) indicatie van geslacht.Waanzin ten top.
Dit soort imbeciliteiten krijg je dus als mensen teveel tijd hebben om na te denken.
Zieke wereld.
Fout van Allah bedoel je?
Het is een variatie in de natuur, het klinkt mij niet zo prettig mensen te reduceren tot fout.