XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Krijgen we straks trouwens niet het probleem dat migranten het werk dat netto in belasting nog wat oplevert helemaal niet over kunnen nemen en de hele zooi daar niet meer van boven water gehouden kan worden?

een beetje Nederlander of Duitser met geld en een goede opleiding wil weg of gaat weg ,

gelukkig krijgen we er puur goud voor in de plaats :roflol:

Feest in de comments

1539874233772.png
1539874655414.png

een beetje Nederlander of Duitser met geld en een goede opleiding wil weg of gaat weg ,

gelukkig krijgen we er puur goud voor in de plaats :roflol:

Waarbij duitsland in mijn beleving leefbaarder is dan dit sneue kansloze landje.
Vond ook de bemoeizucht van de duitse overheid wel meevallen in vergelijking met de obsessieve controle- en regeldrang van het nederlandse apparaat, hoewel zij wel de naam hebben vreemd genoeg.

Over onze Syl gesproken, waarom is het blijkbaar wel okay als zij aan tafel zit en de hulpsint op de eerste rij? Waarom is het alleen omgekeerd een probleem?

Doet me denken aan een quote van Thomas Sowell, dat als je een voorkeursbehandeling gewend bent, gelijke behandeling onrechtvaardig voelt.

ik heb niets tegen allochtonen ,wel tegen moslims ,ik wil mijn kinderen niet laten opgroeien in een land waar het percentage moslims te groot word,

in steden als Duisburg ,Berlijn ,Den Haag ,Rotterdam en Köln ligt het percentage moslimprinsjes

op de basisschool al rond de 40-50% ,laat staan over 10 jaar ,onbegrijpelijk en bizar dat dit als een verrijking word gezien

Laatst bewerkt:
ik heb niets tegen allochtonen ,wel tegen moslims ,ik wil mijn kinderen niet laten opgroeien in een land waar het percentage moslims te groot word,

in steden als Duisburg ,Berlijn ,Den Haag ,Rotterdam en Köln ligt het percentage moslimprinsjes

op de basisschool al rond de 40-50% ,laat staan over 10 jaar ,onbegrijpelijk en bizar dat dit als een verrijking word gezien

Ik sprak vorige week met mijn neef die in eindhoven woont.
We hadden het over de kosten voor de peuterspeelzaal.
14 euro per maand voor hem (met toeslagen) tegen over 157 euro voor ons. We vroegen ons eigen af waar dat verschil vandaan kwam.
Zijn zoon is 1 van de enigste nederlander waar hij zit. Bij mijn zoon zitten van alle kinderen (ca 150) maar een stuk of 5 buitenlandse kinderen.

Wat de kosten van opvang betreft heeft dat niets met de afkomst van de (andere) kinderen te maken, dit komt door het verschil in inkomen en wellicht betaal jij iets meer dan het vastgestelde tarief.

verschil is dat ik bij een particuliere organisatie zit.

Dit is uit 2007. Niet geremd door de politieke moord op Pim Fortuyn een paar jaar eerder.

Waanzin ten top.
Dit soort imbeciliteiten krijg je dus als mensen teveel tijd hebben om na te denken.
Zieke wereld.
Deze persoon is geboren als intersekse, het gereedschap geeft dus geen (eenduidige) indicatie van geslacht.

Zelfs als je al die genderidentiteiten en/of transseksualiteit waanzin en/of een ziektebeeld vindt, dan is het in het geval van intersekse ook biologisch een buitencategorie.

Dit aantal is wel veel kleiner dan de 4% die zich niet helemaal thuisvoelt in het lichaam waarin ze zijn geboren. Jammer dat media en activisten dat altijd op één hoop gooien.

Fout van god bedoel je?

Terug
Naar boven