Het is een variatie in de natuur, het klinkt mij niet zo prettig mensen te reduceren tot fout.
Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat de mensheid in zijn algemeen een soort 'fout' is, een onprettig evolutionair ongeluk.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is een variatie in de natuur, het klinkt mij niet zo prettig mensen te reduceren tot fout.

Tja.. Ik ben ook nog altijd twijfelende over de ''zin'' van ons bestaan eerlijk gezegd. Velen denken dat het leven er is om even ONTZETTEND TE GENIETEN.. Maar er zal ongetwijfeld een onbegrepen dieper gelegen plan achter zijn.Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat de mensheid in zijn algemeen een soort 'fout' is, een onprettig evolutionair ongeluk.![]()
Variatie is een eufemisme voor fout in dit geval.Het is een variatie in de natuur, het klinkt mij niet zo prettig mensen te reduceren tot fout.
Maar er zal ongetwijfeld een onbegrepen dieper gelegen plan achter zijn.
Tja.. Ik ben ook nog altijd twijfelende over de ''zin'' van ons bestaan eerlijk gezegd. Velen denken dat het leven er is om even ONTZETTEND TE GENIETEN.. Maar er zal ongetwijfeld een onbegrepen dieper gelegen plan achter zijn.
Haha ja... Maar dat geldt wel vrijwel voor iedereen. Het is toch ook altijd ''meten met twee maten''Mogelijk, maar het feit dat jij dat denkt is op zich ook weer typisch menselijk:
Het idee dat er -in universele zin- plan, reden en doel MOET zijn is met name iets wat in de manier waarop onze hersenen werken verankerd ligt.
Alleen al het gegeven dat heel veel mensen zichzelf als hét kroonstuk zien der schepping cq. evolutie e.d., geeft nogal te denken.
Tja das dus ook maar een door mens gecreëerd iets om een select groepje rijk te maken.. We zijn gebouwd om in bomen te zwieren boombladeren te eten te brullen,bulderen en krijsen en in onze blote reet hele dagen vrouwen te neuken en nooit meer te hoeven werken. De hele beschaving is één grote farce. Gelukkig doen we er momenteel alles aan om hem af te breken door middel van de zwartepietendiscussie en de koppensnellers een verblijfsstatus te geven.....De zin van ons bestaan is om 5 dagen in de week keihard te werken in een fabriek.
Niet over nadenken, gewoon doen! Niet lullen maar poetsen krenghele dagen vrouwen neuken gaat ook eens vervelen hoor.
We zijn gebouwd om in bomen te zwieren boombladeren te eten te brullen,bulderen en krijsen en in onze blote reet hele dagen vrouwen te neuken en nooit meer te hoeven werken.
De hele beschaving is één grote farce. Gelukkig doen we er momenteel alles aan om hem af te breken door middel van de zwartepietendiscussie en de koppensnellers een verblijfsstatus te geven....
hele dagen vrouwen neuken gaat ook eens vervelen hoor.

Laten wij dan gezellig samen een bushcraft weekendje organiseren in de Belgische Ardennen dan nemen we @Sanca mee, die spreekt sowieso Belgisch.. Niet dat wij onze taalbarrières dan nog hebben, neen! Wij gaan gewoon over op bulderen, heel revolutionair en mocht daar anno 2018 weerstand tegen komen lijkt MIJ DAT RACISME PUR SANG!Kijk, dat is nou écht de evolutionaire zin van ons bestaan.
Klinkt heel goed eigenlijk, alleen als ik dat allemaal letterlijk ga doen, zit ik over een week in een gesticht!
We zijn inderdaad lekker bezig...
Ik zei het je toch bro?? Het is de kern van het bestaan die terug komt naar het noorden. Amen.
Val ons niet lastig, joh.
ik ga gewoon een nuke droppen mbt transgender , transgender= kolder ., change my mind