- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wist het! Die vuige schavuiten van het GOMAD dieet (Gallon of Milk A Day). Ze hebben vast Mark Rippetoe als capo di tutti capi.De internationale organisatie, die ook een tak in Nederland heeft, brengt die boodschap op Twitter en verwijst daarbij naar een verhaal waarin wordt beweerd dat koemelk ‘de drank bij uitstek is voor de overheersers’ en dat de witte motor al lang is omarmd als een symbool van blanke suprematie. Symbolen van (een glas) melk, stelt PETA, worden ook gebruikt door extreem-rechtse personen.
Dat zijn undercover nationalisten. Vooral die met cacao poeder in de melk roeren. Let er maar eens op.
Nederland en België hadden nooit lid moeten worden van de NAVO. Dan hadden we het leger, of wat er van over bleef, kunnen afschaffen. Als er een groot conflict uitbreekt zijn we mijns inziens sowieso de klos.![]()
Ik wist het! Die vuige schavuiten van het GOMAD dieet (Gallon of Milk A Day). Ze hebben vast Mark Rippetoe als capo di tutti capi.
Een pony heeft geen lul..ik heb een lul als een pony , niet zo dik , niet zo lang maar wel zo smerig![]()