MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

De internationale organisatie, die ook een tak in Nederland heeft, brengt die boodschap op Twitter en verwijst daarbij naar een verhaal waarin wordt beweerd dat koemelk ‘de drank bij uitstek is voor de overheersers’ en dat de witte motor al lang is omarmd als een symbool van blanke suprematie. Symbolen van (een glas) melk, stelt PETA, worden ook gebruikt door extreem-rechtse personen.
Ik wist het! Die vuige schavuiten van het GOMAD dieet (Gallon of Milk A Day). Ze hebben vast Mark Rippetoe als capo di tutti capi.

• Like
Waarderingen: mat

Net alsof het hoofdbestuur van de Cosa Nostra er aan komt.

Nederland en België hadden nooit lid moeten worden van de NAVO. Dan hadden we het leger, of wat er van over bleef, kunnen afschaffen. Als er een groot conflict uitbreekt zijn we mijns inziens sowieso de klos. :emo:

Eens.Langer dan de 2 dagen bij de laatste keer zal het niet duren voor er gecapituleerd wordt.
Zou trouwens helemaal niet verkeerd zijn als nederland een keer hardhandig op z'n plaats gewezen wordt, men voelt zich politiek onderhand zo belangrijk als een werkelijk grote mogendheid terwiijl we nog geen diarreespetter op de wereldkaart zijn.

Zijn we niet al gecapituleerd? :thinking:

Nu zie ik waar men van bepaalde motorclubs de inspiratie van de "ontgroening" op hebben gebaseerd.

Ik wist het! Die vuige schavuiten van het GOMAD dieet (Gallon of Milk A Day). Ze hebben vast Mark Rippetoe als capo di tutti capi.

Shit ze hebben ons door :cry:
IMG-20181022-WA0001.jpeg

ik heb een lul als een pony , niet zo dik , niet zo lang maar wel zo smerig :p

• Like
Vinje da normaal waje doet?

Ahaha, iedereen karma. Lachuhhhh!

• Like
Sorry :(

deze beste mass shooter got rekt @ bodybuilding.com

Terug