AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

"Roland Regen" - Ronald Reagan

Tot grote verbazing van Van Kooten en De Bie was de Tegenpartij – die bedoeld was als een overdreven persiflage van rechts-populistische partijen als de Centrumpartij – echter ook populair onder de kiezers. Volgens de politieke peilingen kon de partij bij de Tweede Kamerverkiezingen van 1981 zelfs rekenen op een aantal zetels. Om dit te voorkomen koos het komische duo ervoor een einde te maken aan hun typetjes.

Ron Selling kan ook niet ontbreken, wat heb ik daar om moeten lachen vroeger.
Tegenwoordig zie je zulke typetjes die geen satire blijken te zijn en zichzelf bloedserieus nemen.

De deceptie was groot toen ik Arjan een keer tegenkwam en er niks, helemaal niks, over leek te zijn van mijn eerdere indrukken. :roflol:

Laatst bewerkt:
Ron Selling kan ook niet ontbreken, wat heb ik daar om moeten lachen vroeger.
Tegenwoordig zie je zulke typetjes die geen satire blijken te zijn en zichzelf bloedserieus nemen.

De deceptie was groot toen ik Arjan een keer tegenkwam en er niks, helemaal niks, over leek te zijn van mijn eerdere indrukken. :roflol:

Deze vind ik het mooist.

Zo doen we dat @Bubs

Waarom maken ze tegenwoordig niet meer dit soort filmpjes met deze humor, al was het voor mijn tijd Kooten en De Bie is toch wel echt genieten.

Waarom maken ze tegenwoordig niet meer dit soort filmpjes met deze humor, al was het voor mijn tijd Kooten en De Bie is toch wel echt genieten.
Tegenwoordig dienen wij gehersenspoeld te worden via de televisie met linkse propaganda... Geen plaats meer voor zulke humor in moderne tijd.

lol @ parkeren €7,50 per uur :roflol:
Dat is ongeveer een uurloon toch van een normaal iemand?

Terug
Naar boven