XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Valt toch wel mee voor het blokkeren van een snelweg? :dunno:

Valt toch wel mee voor opruiing? :dunno:

Ik zou wel liever 240 uur de cel ingaan, want voor een taakstraf ben ik te lui.

Dus als je met je dronken bek 180km/u over de A10 racet, meerdere stoptekens van politie negeert, je je agressief verzet en beledigd terwijl je uit je auto wordt gesleurd, dan krijg je 80 uur taakstraf (D Roelvink).
- je als dronken pool met hoge snelheid 3 mensen doodrijd dan krijg je 120 uur taakstraf.
- je een kind verkracht krijg je 240 uur taakstraf.

Maar als je een geweldloos protest start tegen mafkezen die een kinderfeest en traditie op een agressieve manier willen verstoren, dan krijg je 240 uur taakstraf + 1 maand voorwaardelijk..

Jaja, maar wel blijven geloven in de rechtsstaat hè. En natuurlijk belasting blijven betalen, maar vooral gewoon je bek houden en doen wat er gezegd wordt.

Moet ze nu 240 uur het huis van Sylvana gaan poetsen?

Dus als je met je dronken bek 180km/u over de A10 racet, meerdere stoptekens van politie negeert, je je agressief verzet en beledigd terwijl je uit je auto wordt gesleurd, dan krijg je 80 uur taakstraf (D Roelvink).
- je als dronken pool met hoge snelheid 3 mensen doodrijd dan krijg je 120 uur taakstraf.

Maar als je een geweldloos protest start tegen mafkezen die een kinderfeest en traditie op een agressieve manier willen verstoren, dan krijg je 240 uur taakstraf + 1 maand voorwaardelijk..

Jaja, maar wel blijven geloven in de rechtsstaat hè. En natuurlijk belasting blijven betalen, maar vooral gewoon je bek houden en doen wat er gezegd wordt.

Wat in dit kapotte kutlandje onder rechtspraak verstaan wordt heeft allang niets meer met rechtspraak te maken.
Vrouwe justitia is ook niet blind meer, integendeel zelfs, ze krijgt steeds meer ogen.Haar weegschaaltje is ook allang niet meer in balans.

Iedereen die een snelweg blokkeert en daardoor een gevaarlijke situatie creert of onnodige extra files moesten ze 10 jaar opsluiten!

Gefeliciteerd je snapt mijn post niet.
Denk eerder een kwestie van niet willen snappen. Oogkleppen opzetten en je dommer voordoen en je kan elke discussie je als de winnaar voelen. Lukt linkse rakkers vaak aardig.
Ik snap je post.

Iedereen mag op zijn manier zijn vrijheid van meningsuiting uitoefenen. Alleen de locatie was in dit geval gewoon idioot. Daar vind ik een zware straf voor passen, opruiing wellicht niet.

Idd, stel je voor dat ik daar reed op dat moment en dat ik een paar uur moest wachten voor een paar kinderachtige kut mensen.

Dit wordt natuurlijk een nog veel langer lijstje.

DrkC3DBX4AAby8Z.jpg

Terug
Naar boven