- Waardering
- 21.437

--------
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vingerafdruk laten scannen alvorens een zwembad in te komen man man man.Afgelopen zaterdag deed het zwembad de deuren dicht tijdens het feest, nadat vier meisjes mogelijk werden aangerand. “Mannen gooiden met stenen en meisjes werden betast. Ongeveer veertig jongeren misdroegen zich. Vier meisjes moesten zelfs door het personeel in veiligheid worden gebracht omdat ze werden belaagd.
Zwembad Stappegoor kwam al vaker negatief in het nieuws omdat groepen jongeren zich er misdroegen. Wie nu het zwembad binnen wil, moet zijn vingerafdruk laten scannen. Maar volgens Smolders is dit niet genoeg.
“Daders die zich al eerder in het zwembad misdroegen en meisjes lastig vielen, kregen een taakstraf. Een táákstraf. Rechters en het Openbaar Ministerie moeten zich echt eens achter de oren krabben. Het pamperen moet voorbij zijn. De burgemeester moet nu echt ingrijpen.”
Hoorde het vanmorgen al. Waar waren de badmeesters?
https://tpo.nl/2018/11/06/horrorter...eigden-mijn-neefje-van-10-zijn-nek-te-breken/"Mensen sloten zich aan en gingen net zo vervelend doen.
Op het moment dat de badmeester de jongens aansprak, werd hij uitgescholden met kanker.
Mijn neefje was op een gegeven moment aan het spetteren en kreeg toen te horen van de groep: ‘Dadelijk breek ik je nek’.
Ik haalde hem toen uit het water. Nou, moet je aan een kind van 10 eens uitleggen dat je hem uit het water haalt, voor het geval dat een van die jongens hem iets aan gaat doen. Dat is lastig."
En dan nog, voor een breder perspectief, te bedenken dat de bereidheid om aangifte te doen tegenwoordig bijzonder laag is.Eén op de vijf asielzoekers uit Marokko en Algerije is het afgelopen anderhalf jaar door de politie aangemerkt als verdachte van een misdrijf. Dit geldt zelfs voor één op de drie uitgeprocedeerde migranten uit deze landen.
Noord-Afrikanen gaan aan kop in de misdaadstatistieken. Zo is een kwart van alle Libische asielzoekers tegen de lamp gelopen bij het overtreden van de wet. Nadat in 2015 vooral oorlogsvluchtelingen uit Syrië naar Europa kwamen, is er sinds 2016 een gestage stroom asielzoekers uit de Maghreb in ons land. Het lukt niet om ze uit te zetten na hun procedure, omdat de herkomstlanden dwarsliggen. De meeste overlast op straat en in winkelcentra wordt volgens burgemeesters veroorzaakt door asielzoekers uit veilige landen.
Burgemeester Heijmans van Weert wijst erop dat waarschijnlijk een aanzienlijk deel van de verdachte Libiërs in werkelijkheid uit Marokko of Algerije afkomstig is. „Alleen is de IND nog bezig om hun identiteit te achterhalen.” Door het agressieve gedrag van deze groepen is het ook op veel azc’s onrustig, tot grote zorg van burgemeesters.

Is het bij KFC dan gratis? AYCgetyourhandsonwithoutbeingcaught?
Het ziet er wel altijd zwart van de mensen, je zou het haast denken.
Wat? Enkel zwarte mensen?Het ziet er wel altijd zwart van de mensen, je zou het haast denken.
Het zijn zo veel mensen dat ze een zwarte massa vormen.
Bij de Belgen weet je nooit of ze trollen of dat de taal daar net ff anders is.
Het was wel degelijk de bedoeling als troll.... je moet mij toch al wel kennen nuBij de Belgen weet je nooit of ze trollen of dat de taal daar net ff anders is.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_uitdrukkingen_en_gezegden_met_kleuren#Zwart

Hahaha, en dan gaf ik niet eens de optie dat Belgen dom zijn (en Nederlanders zuinig).Het was wel degelijk de bedoeling als troll.... je moet mij toch al wel kennen nu
Het stereotype dat ne.. ahum zwarten veel naar kfc gaan om kip te eten![]()
Hahaha, en dan gaf ik niet eens de optie dat Belgen dom zijn (en Nederlanders zuinig).
"Well here's something you won't like private Snowball, they don't serve fried chicken and watermelon on a daily basis in my mess hall", dat bedoelde je?