Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Ik ben nu wel benieuwd hoeveel van de mensen die in dit topic actief zijn ook echt de staat op zijn gegaan om onze zwarte kindervriend moreel te steunen. :D

ik was bij de intocht in Hellmond op zondag ,een groot kinderfeest ,een van de weinige tradities die de mensen nog massaal bij elkaar brengt,snif snif,

geen wanklank te horen ,overigens wel opvallend weinig zwarte mensen gezien ,terwijl er toch veel in Hellmond wonen,true story

en natuurlijk gaat het niet om zwarte piet alleen ,geef deze drammers een vinger en ze pakken je hele arm ,

nu is het ZP ,daarna komen de straatnamen , standbeelden ,feestdagen ,herstelbetalingen ,helden,boeken en ga zo maar door ,

Joden zijn massaal en op een verschrikkelijke manier afgeslacht in WO2 ,ik hoor geen Jood meer over haat,racisme,ereschuld, herstelbetalingen en meer van dat gezever over iets van 80 jaar geleden en

waar aan het huidige Duitsland part nog deel aan heeft ,sterker nog ,Israël heeft zich ondanks alle tegenslagen en verschrikkingen ontwikkeld tot een buitengewoon modern en welvarend land ,

wat een dapper en sterk volk,vecht voor je toekomst en niet voor je verleden ,iets wat links en de huilallochtoon maar niet kan begrijpen.

ik ben met een grote achterstand aan dit leven begonnen,labiele depressieve tienermoeder (16) en een afwezige tienervader ( 1 uur in mijn leven gezien) daarna

een tiran als stiefvader ,daarna nog een tiran met losse handjes dus geestelijke en fysieke mishandeling,jeugdzorg ,internaat ,periodes thuisloos geweest ,20 x verhuisd ,hechtingsstoornissen,

angst en paniekstoornissen, armoede ,plotseling overleden tweelingbroer en ga zo maar door ,

zou nogal makkelijk zijn om al hatend door het leven te gaan en iedereen de schuld van mijn moeilijke leven te geven maar iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk,

ik kan daarom nog steeds echt boos worden op opgevers en slapjanussen die altijd anderen de schuld geven van hun eigen falen of mislukt leven ,iedereen krijgt in Nederland de kans

om er iets van te maken ongeacht afkomst of kleur en gepest worden maakt iedereen mee dat is niet specifiek voorbehouden aan de allochtoon

Laatst bewerkt:

Even skippen naar minuut 9, maar dan zegt historische knorrepot Van Rossem het krakend maar helder: "Zwarte Piet heeft geen koloniale wortels." Jeroen Pauw probeert nog iets over eieren, bierblikjes en racisme in te brengen, maar burgemeester Hamming van Zaanstad merkt terecht op dat de tegenstanders ook niet van onbesproken gedrag zijn (iets met botsplinters & een aanslag op Sinterklaas) en Van Rossem toept over: "Zwarte Piet is geen racistische karikatuur." Tevens vonden we nog een gewichtig EU-onderzoek uit 2015 in onze schoen, en wat blijkt? Nederland is misschien wel het minst racistische land van Europa, met een mooie 8,3 op de Schaal van Deug (pdf). Iemand nog een eitje bij het ontbijt?
mI5eVEVl.jpg

Bijlagen

Wat een goedkope frame.
W821b8Ch.jpg

Man man, dat mens.

Moet veranderen? Er moet helemaal niets, en dat maken we zelf wel uit. Dwangneurotisch gedram van ons nationale rekenwonder Klaver.

Of Marokko. Hoeveel vaders zouden het daar accepteren als een dochter met een n*ger zou daten?
Of misschien beter gezegd: hoeveel stenen denk je dat de vaders zelf zouden gooien op hun dochter?
De donkere medemens ligt doorgaans niet in de gratie bij Marokkanen en Turken. Ik zelf trouwens evenmin. Met overplaatsing van werklocatie tot gevolg want het werd toentertijd een onhoudbare situatie.

Kaartje kan niet kloppen. Polen zou zeker bij de rode landen horen.

Er zijn verschillen tussen de kaartjes, qua vraag. Maar "asian" is een breed begrip.

Juist die bewegingen staan er bol van.

De Afrikanen begonnen te denken dat het met de kleur van hun huid te maken had. Ze hadden toch al het gevoel dat ze minder waren dan Arabieren, want die lieten in de asielopvang op Schiphol merken dat ze niets met zwarte mensen te maken wilden hebben. De wc waarop een zwarte man had gezeten lieten ze ongebruikt.
imaginemyshock.jpg

:roflol:

De afgelopen dagen ging dit adres rond op sociale media, omdat Michael van Z. er zou verblijven. Hij was de afgelopen dagen weer veel in het nieuws als anti-Zwarte Piet-activist.

De politie bevestigt dat het enige tijd onrustig was op zondagavond bij het pand, maar maakt geen connectie tussen de ongeregeldheden en Zwarte Piet-demonstraties. Wel meldt een woordvoerder van de politie dat het adres scherp in de gaten wordt gehouden met betrekking tot groepen jongeren die zich regelmatig in de buurt van het krakerspand ophouden.

De donkere medemens ligt doorgaans niet in de gratie bij Marokkanen en Turken. Ik zelf trouwens evenmin. Met overplaatsing van werklocatie tot gevolg want het werd toentertijd een onhoudbare situatie.

ook donkergekleurde / zwarte moslims worden door Turken en Marokkanen als 2e rangs beschouwd en behandeld ,heerst een groot taboe op deze rabiate vorm van racisme in Nederland,

alleen daar horen we die kutklaver of Denk nooit over :thinking:

Terug
Naar boven