Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik ben nu wel benieuwd hoeveel van de mensen die in dit topic actief zijn ook echt de staat op zijn gegaan om onze zwarte kindervriend moreel te steunen.![]()
ik was bij de intocht in Hellmond op zondag ,een groot kinderfeest ,een van de weinige tradities die de mensen nog massaal bij elkaar brengt,snif snif,
geen wanklank te horen ,overigens wel opvallend weinig zwarte mensen gezien ,terwijl er toch veel in Hellmond wonen,true story
en natuurlijk gaat het niet om zwarte piet alleen ,geef deze drammers een vinger en ze pakken je hele arm ,
nu is het ZP ,daarna komen de straatnamen , standbeelden ,feestdagen ,herstelbetalingen ,helden,boeken en ga zo maar door ,
Joden zijn massaal en op een verschrikkelijke manier afgeslacht in WO2 ,ik hoor geen Jood meer over haat,racisme,ereschuld, herstelbetalingen en meer van dat gezever over iets van 80 jaar geleden en
waar aan het huidige Duitsland part nog deel aan heeft ,sterker nog ,Israël heeft zich ondanks alle tegenslagen en verschrikkingen ontwikkeld tot een buitengewoon modern en welvarend land ,
wat een dapper en sterk volk,vecht voor je toekomst en niet voor je verleden ,iets wat links en de huilallochtoon maar niet kan begrijpen.
ik ben met een grote achterstand aan dit leven begonnen,labiele depressieve tienermoeder (16) en een afwezige tienervader ( 1 uur in mijn leven gezien) daarna
een tiran als stiefvader ,daarna nog een tiran met losse handjes dus geestelijke en fysieke mishandeling,jeugdzorg ,internaat ,periodes thuisloos geweest ,20 x verhuisd ,hechtingsstoornissen,
angst en paniekstoornissen, armoede ,plotseling overleden tweelingbroer en ga zo maar door ,
zou nogal makkelijk zijn om al hatend door het leven te gaan en iedereen de schuld van mijn moeilijke leven te geven maar iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk,
ik kan daarom nog steeds echt boos worden op opgevers en slapjanussen die altijd anderen de schuld geven van hun eigen falen of mislukt leven ,iedereen krijgt in Nederland de kans
om er iets van te maken ongeacht afkomst of kleur en gepest worden maakt iedereen mee dat is niet specifiek voorbehouden aan de allochtoon
Laatst bewerkt: