Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Merkels regering buigt voor Ankara: neemt afstand erkenning Armeense genocide
Bondsdag stemde voor erkenning, regering zwicht nu toch voor chantage Turken

De Duitse regering wil uitdrukkelijk afstand nemen van de erkenning door de Bondsdag van de volkenmoord op Armeniërs in de nadagen van het Ottomaanse Rijk. In ruil voor deze handreiking aan de Turkse regering verleent die voor Duitse autoriteiten weer toegang tot de in Turkije gelegerde Duitse troepen, meldt Der Spiegel.

De Turken hadden de Duitsers de toegang tot vliegbasis Incirlik ontzegd, pas als de regering afstand zou nemen van de erkenning van de genocide op Armenen, kon er weer sprake zijn van toegang. Want, zo liet minister Cavusoglu verder weten: “Zij die bewust onze geschiedenis manipuleren en daarover oneerlijk zijn kunnen geen toegang krijgen”. Er staan zes Duitse straaljagers en een tankvliegtuig, plus personeel, op de basis. Dus Merkels regering zwichtte.

De regering zal binnenkort nog eens met zoveel woorden verklaren dat zij niet is gebonden aan de gewraakte resolutie van het parlement. Woordvoerder Steffen Seibert neemt die taak op zich, omdat minister van Buitenlandse Zaken Frank-Walter Steinmeier voor de eer bedankte en opdraven van bondskanselier Angela Merkel als een knieval voor de Turkse president Recep Tayyip Erdogan zou worden uitgelegd.

De concessie aan Ankara is eerder een symbolische dan een inhoudelijke koerswijziging. De regering-Merkel liet van meet af aan doorschemeren dat zij de erkenning van de Armeense genocide geen goed idee vond.

http://nieuws.tpo.nl/2016/09/02/dui...ra-neemt-afstand-erkenning-armeense-genocide/

Die Merkel is ook echt niet goed wijs. Maar aan de andere kant wat moet ze anders?

Die Merkel is ook echt niet goed wijs. Maar aan de andere kant wat moet ze anders?
Die kut Erdogan eens het hoofd bieden, door hun poot stijf te houden? Toont maar weer aan dat een brutaal mens de halve wereld heeft en Europa bestuurd wordt door laffe mensen zonder ruggegraat.

Die kut Erdogan eens het hoofd bieden, door hun poot stijf te houden? Toont maar weer aan dat een brutaal mens de halve wereld heeft en Europa bestuurd wordt door laffe mensen zonder ruggegraat.
Ja, maar ondertussen staan die piloten en dure spulletjes allemaal nog in Turkije. Maar ik ben het met je eens dat die Erdogan veel te veel ruimte wordt geboden. Maar ik ga er van uit dat als de crisis eenmaal min of meer is opgelost hij het nog wel terug op zn bord krijgt. Feit is dat we dat rotland momenteel nodig hebben. En je kan moeilijk een NAVO land gaan aanvallen om een punt te maken..

Ja, maar ondertussen staan die piloten en dure spulletjes allemaal nog in Turkije. Maar ik ben het met je eens dat die Erdogan veel te veel ruimte wordt geboden. Maar ik ga er van uit dat als de crisis eenmaal min of meer is opgelost hij het nog wel terug op zn bord krijgt. Feit is dat we dat rotland momenteel nodig hebben. En je kan moeilijk een NAVO land gaan aanvallen om een punt te maken..
Turkije hebben we nodig?
Volgens mij mis ik iets, maar hoe precies hebben we Turkije nodig?

Lief voor Sylvana
door Jan Dijkgraaf
67afab6de740657ab9f8e26a5f24a6cd-1472653262.jpg

Wéér Sylvana?

Ja, weer Sylvana.

Schuld van Jeroen Pauw. Die gunde de excuustruus van zetelroverspartij DENK weer een podium.

Was Sylvana maar een blanke man van 45. En niet de achterachterachterachterachterachterachterkleindochter van een slaaf. Dan kon ik tenminste eerlijk zeggen wat ik van haar vind. Agressief. Vals. Leugenachtig. Dom. Rancuneus. Nou ja, de hele mikmak.

Maar ze is geen blanke man van 45. Ze is de achterachterachterachterachterachterachterkleindochter van een slaaf.

Wil ik de jongens met de Black Panther-petjes uit mijn buurt houden, dan moet ik dus lief doen voor haar.

Oké.

Ze wordt misbruikt. En haar loverboy heet Kuzu.

----
Negroïde Sylvana-fan WOEST op Jan Dijkgraaf

'Je bent gewoon een pisvlek met die k*tstukjes in die k*tkrant van je'

Vent zat ook achter het hek als 'Witte Schaap' bij het Zwarte Schaap tijdens de aflevering over Janmaat naast D'Ancona.

Lezen kan die niet. Dijkgraaf schrijft voor de Metro en kaart iets anders aan.

Zijn SJW's die een verdienmodel hebben gevonden in het publieke debat. Als je door de regels heen leest is het allemaal de schuld van de VARA om ze uit te nodigen. De Simonsjes, Bergmannetjes etc.zie je voor de rest bij geen andere omroepen.

Lief voor Sylvana
door Jan Dijkgraaf
67afab6de740657ab9f8e26a5f24a6cd-1472653262.jpg

Wéér Sylvana?

Ja, weer Sylvana.

Schuld van Jeroen Pauw. Die gunde de excuustruus van zetelroverspartij DENK weer een podium.

Was Sylvana maar een blanke man van 45. En niet de achterachterachterachterachterachterachterkleindochter van een slaaf. Dan kon ik tenminste eerlijk zeggen wat ik van haar vind. Agressief. Vals. Leugenachtig. Dom. Rancuneus. Nou ja, de hele mikmak.

Maar ze is geen blanke man van 45. Ze is de achterachterachterachterachterachterachterkleindochter van een slaaf.

Wil ik de jongens met de Black Panther-petjes uit mijn buurt houden, dan moet ik dus lief doen voor haar.

Oké.

Ze wordt misbruikt. En haar loverboy heet Kuzu.

----

:roflol:

Wat voor figuren lopen er toch rond in Nederland. :roflol:

In het Duitse Essen zijn afgelopen weekend meerdere jonge vrouwen aangerand door ‘mannen van buitenlandse’ of ‘[Link niet meer beschikbaar]‘ afkomst. Dit gebeurde tijdens het ‘Essen Original’ stadsfeest. Tenminste vier vrouwen hebben zaterdag aangifte gedaan maar de politie vermoedt dat die vier aangiftes nog maar ‘het topje van de ijsberg zijn’. Vrijdag kwam bij de politie ook al enkele meldingen binnen.

http://nieuws.tpo.nl/2016/09/04/mas...nlandse-mannen-tijdens-festival-duitse-essen/

Youssef Kobo werkt niet langer op het kabinet van Brussels staatssecretaris Bianca Debaets (CD&V). Volgens het kabinet heeft hij zelf aangeboden om op te stappen. "Kobo vond dat zijn functioneren op het kabinet voor Gelijke Kansen en Dierenwelzijn niet langer mogelijk was."

Kobo is de man die de racistische praat op Facebook na de dood van de 15-jarige Genkse jongen Ramzi Mohammad Kaddouri aankaartte. Maar zijn eigen commentaren op social media zijn ook geregeld voer voor discussie.

Dit weekend kwam een tweet uit 2013 boven water: "En als we nu eens bij wijze van compromis vanaf nu Gaia-activisten in plaats van schapen slachten?", schreef Kobo. Het was een vervolg op zijn eerdere post om Geert Wilders en Filip Dewinter te slachten. "Foute humor, te wijten aan de jonge leeftijd", noemde hij dat laatste, nadat er deze zomer een relletje over was ontstaan.

Maar GAIA kon er niet mee lachen. CD&V-staatssecretaris Bianca Debaets liet weten een "hartig gesprek te hebben met Kobo om hem te confronteren met zijn uitspraken".

Vandaag kwam deze redactie te weten dat Youssef Kobo tijdens dat gesprek zijn ontslag heeft aangeboden. "Hij besefte dat door zijn oude tweets zijn functioneren op het kabinet van Gelijke Kansen en Dierenwelzijn zeer moeilijk was", klinkt het. "De staatssecretaris heeft zijn ontslag aanvaard."

Allemaal wolven in schaapskleren.

Bonusquote: met Radio 1 verbinding zoeken in de gezellige en sfeervolle Haagse Schilderswijk
'Joden zijn sowieso niet welkom in onze wijk, Joden moet je doden'

“Van den Anker trekt de Schilderswijk in om de meningen te peilen. “Kankerjood”, roepen jongeren op de achtergrond. Ze krijgt niet de gelegenheid om door te vragen, jongeren gooien ballen naar haar hoofd.

“Joden zijn sowieso niet welkom in onze wijk. Joden moet je doden”, vindt een wijkbewoner. “Zij vallen onze Palestijnse broeders aan. Iedereen is welkom, maar zij mogen ons niet en wij mogen hen niet.” Een andere wijkbewoner: “Alle Hollanders huilen om zeehonden maar als jullie Palestijnen op tv zien dan hoor je niemand.”

“Ik ben fel tegen de komst van Netanyahu”, vertelt voormalig jongerenwerker Mohammed Ghay, geboren en getogen in de Schilderswijk. “Hij is in mijn ogen een oorlogsmisdadiger na alle oorlogen van de afgelopen jaren. Ik vind het niet kunnen dat iemand wordt uitgenodigd die bewust iedere vredesonderhandeling saboteert. Ik denk niet dat dit een religieuze kwestie is, ik denk dat jongeren slecht tegen onrecht kunnen. Er zijn er ook die agressief worden, daar heb ik wel begrip voor.” Van der Bas vindt dat moslims selectief verontwaardigd zijn. “Ik hoor niet dezelfde geluiden als het gaat over Syrië.”

“Zeg iets goeds over Israël en ze gooien je ruit in,” zegt een jongere in de Schilderswijk tegen Marianne van den Anker. Hij wil anoniem blijven. “Mijn oom heeft een zaak aan de overkant. Ik heb geen zin om lastiggevallen te worden. Mijn ouders wonen hier, mijn zusters wonen hier.” “

Wat verschillig! Ook de NPO-radio zoekt verbinding en gaat daarom de wijken in. Wat Er Vervolgens In De Haagse Schilderswijk gebeurde Daarvan Zal Je Kaak Op De Grond Zakken Van Voorspelbaarheid Verbazing!
(Hier terugluisteren.)

Terug
Naar boven