Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Jammer dat niet alle probleemwijken afleveringen online staan.

mc5jxt.jpg

"onafhankelijk" :roflol: De foto kost de belastingbetaler €700 miljoen.

Er had beter kunnen staan;
'Welkom bij de presentatie van de 100% afhankelijke subsidiespons programma’s van het komende seizoen.'

Onafhankelijke programma's maken maar daarvoor afhankelijk zijn van overheidsgeld. Hoe doe je dat?

Geraldine lijkt trouwens wel de dochter van Antoinette Hertsenberg. Misschien is ze ook lid van dezelfde sekte.

The roid rage is strong with this one.

Als het aan Jean-Claude Juncker ligt zou de Europese Unie niet voorzien zijn van landsgrenzen. De afbakening van landen is "de slechtste uitvinding die politici ooit hebben gehad".
:roflol: Eigenlijk om te huilen.
Dat vertelde Juncker vandaag bij een toespraak op het Europese Forum Alpbach in Oostenrijk, weet Business Insider. In deze tijden van vluchtelingencrises zouden we ons namelijk niet bezig moeten houden met de afbakening van ons eigen land, maar zouden we "solidariteit" moeten tonen.

Populisten zouden hiermee niet enkel internationale solidariteit, maar ook globalisatie in de weg staan: "We moeten vechten tegen nationalisme", aldus Juncker. "We hebben de plicht om populisten niet te volgen maar de laan van populisten te blokkeren."
http://uk.businessinsider.com/jean-claude-juncker-borders-european-union-immigration-2016-8

A Pew Research Center survey published last month revealed that in eight of the 10 EU member states surveyed, more than half of people feared that the continued influx of refugees would increase the likelihood of terrorism in their country.
2q3br6v.png

Some British diplomats were stunned that the European Commission President appeared to be advocating an open borders policy. "Theresa May would certainly not agree with him," an unnamed British official told the Evening Standard.

Het blijkt totaal niet uit die links wat hij precies bedoeld. Heeft hij het over alle grenzen, dus ook de buitengrenzen van de EU of alleen over de interne grenzen?

Mij lijkt het laatste, hij heeft het namelijk expliciet over dat nationalisme leidt tot oorlogen. Dat is iets wat de geschiedenis inmiddels wel bevestigd heeft. Ik weet dat het het hier op het forum vloeken in de kerk is met alle anti- EU sentimenten maar ik vind dat ie in dat geval helemaal gelijk heeft.

De EU is inmiddels zo groot dat het ook zou moeten gelden voor interne grenzen. Teveel pauperlanden momenteel.

Mij lijkt het laatste, hij heeft het namelijk expliciet over dat nationalisme leidt tot oorlogen. Dat is iets wat de geschiedenis inmiddels wel bevestigd heeft. Ik weet dat het het hier op het forum vloeken in de kerk is met alle anti- EU sentimenten maar ik vind dat ie in dat geval helemaal gelijk heeft.

De EU wakkert juist nationalisme aan. Maar dat hebben ze nog steeds niet door bij de EU en op de staatszenders.

De EU wakkert juist nationalisme aan. Maar dat hebben ze nog steeds niet door bij de EU en op de staatszenders.

Dat ontken ik ook niet. Helaas zijn ze allemaal blind voor de werkelijkheid. Maar dat is op nationaal niveau niet anders. De EU moet veranderen om te overleven, desnoods door een paar stappen terug te doen. In mijn optiek zijn de principes van de EU goed alleen de uitvoering niet.

Laatst bewerkt:

Ophef-achtige woede voor in de rij bij die klamme lunchkantine. WANT god***domme ZE ZIJN TOCH ZO GETRAUMATISEERD ALS JE HIER MET NIEUWJAAR EEN TREKROTJE AF LAAT GAAN BIJ EEN AZC IS HET LAND TE KLEIN EN ALS ZE DIT NOU EENS MET ECHTE WAPENS IN HUN EIGEN LAND DEDEN KONDEN ZE ER DAAR GEWOON WAT VAN MAKEN. Aldus 's lands onderbuik. Die snuiter van Online Magazine houdt z'n bronnen altijd dicht tegen de borst, dus omdat de website www.geenstijl.nl de Journalistieke Code diep in het handvest verankerd heeft liggen, houden we nog even een slag om de arm wat betreft ware datum, locatie en subsidie. Maar het logische antwoord zou zijn dat dit een sociale weerbaarheidstraining is tegen Wir sinds das Volk-achtige Heimat Hanzen die wel eens met paintballwapens op AZC'sschieten.

Mooi zo.

Even genieten.

Superturk

Terug
Naar boven