Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jezus Pee R. Watskeburt?
Volgens mij hebben die mensen, lid van de VARA notabene, de buik vol van haar ophitserij, het verdienmodel dat ze exploiteert en overal de eeuwig gekwetste spelen. Niet alles heeft met raciscime/ discriminatie te maken.
"
Jezus Pee R. Watskeburt?
Volgens mij hebben die mensen, lid van de VARA notabene, de buik vol van haar ophitserij, het verdienmodel dat ze exploiteert en overal de eeuwig gekwetste spelen. Niet alles heeft met raciscime/ discriminatie te maken.
Noemen we verstandig. Het doet misschien even pijn, uit de bubbel stappen, maar het geeft zoveel meer vrijheid en overzicht. En er is geen gids nodig om het 8uur journaal te zien.
Ik verdenk Peter ervan een knetter rechts manneke te zijn die zich voordoet als Bij1 figuur.
![]()
Men zou kunnen zeggen dat dit de heersende perceptie van de politiek was en in die hoedanigheid is opgeschreven.
Blijft desalniettemin ridicuul.
Noemen we verstandig. Het doet misschien even pijn, uit de bubbel stappen, maar het geeft zoveel meer vrijheid en overzicht. En er is geen gids nodig om het 8uur journaal te zien.
Een echte zoon van zijn vader. Er gloort hoop.De reden is, dat hij absoluut het vak maatschappijleer (of wat daar tegenwoordig voor door gaat) niet meer wilde volgen.
Argument van zijn kant: Ik word doodziek van al die overmatig politiek-eenzijdig gekleurde uitspraken in de les en lesstof..
Die kunnen tegenwoordig ook kinderen nemen en een labrador.