Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Ken Block altijd +1.

Zo liegt 'Zaanse' journalist Turkije voor

Een Turks-Nederlandse journalist heeft de rel rond de tuigvloggers in Zaandam verdraaid. Op de Turkse tv zegt hij dat de jongeren zijn opgepakt omdat ze van Erdogan houden. De journalist werd maandag zelf opgepakt in Poelenburg toen hij ze benaderde en hun aanhouding wilde filmen.

filmpje: http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/b...liegt__Zaanse__journalist_Turkije_voor__.html

Een nieuw bericht over de avonturen van onze vriend Bahir.
Wesley D. (25) uit Eeklo is gisteren op klaarlichte dag neergestoken op de Markt tijdens een vechtpartij waarbij meer dan tien personen betrokken waren. De jonge man is met zware verwondingen afgevoerd naar het ziekenhuis.

Het gevecht begon toen twee liefdesrivalen elkaar rond vijf uur kruisten op de Markt. "Angelique en Bahir liepen langs de zussen Melissa en Pricilla. Melissa en Bahir waren vroeger een koppel, ze hebben twee kinderen samen", vertelt Stefanie Verhoeven, een kennis van de twintigers. "Opeens begon Angelique aan de haren van Pricilla te trekken, waarschijnlijk is er iets gezegd geweest", vertelt Stefanie verder. "Daarop begon Bahir Pricilla te stampen en te slaan." Wesley, de vriend van Pricilla zag alles gebeuren en greep in, maar dat kwam hem duur te staan. "Bahir haalde opeens een mes boven en stak Wesley maar liefst zeven keer", vertelt een andere ooggetuige. "Hij werd gestoken in zijn oog, zijn lever, zijn rug en in de hartstreek", aldus Stefanie. Bahir is een man van Albanees afkomst die bekend is om zijn explosief karakter. Hij mishandelde zijn vriendin, Angelique, zelfs zo dat ze een miskraam kreeg. De twee zijn ondertussen wel weer samen.

"Toen ik het gevecht zag ontstaan, ben ik er meteen op afgerend om iedereen uit elkaar te halen", vertelde een ooggetuige. "Ik wilde die Albanees doen stoppen, want hij bleef maar schoppen op dat meisje. Hij ging haar nog vermoorden." De twee mannen zonderden zich af en vochten onder elkaar nog verder, toen Bahir het mes trok. "Ik was ondertussen bezig met Pricilla te verzorgen, samen met een andere vrouw, een verpleegster", vertelt de moeder van Stefanie, die nog onder het bloed hangt. "Ik heb me al een beetje gewassen, maar ik ben nog niet thuis geweest", vertelt ze, duidelijk nog onder de indruk van de situatie. Zowel Angelique als Bahir zijn opgepakt door de politie. "Het enge was dat Angelique begon te lachen nadat Bahir Wesley had neergestoken", zegt Stefanie nog. Wesley en Pricilla zijn afgevoerd naar het ziekenhuis. Vooral Wesley had zware verwondingen, maar volgens het parket is hij niet in levensgevaar. Hoe zijn toestand zal evolueren is nog onduidelijk. Wesley heeft twee kinderen met Pricilla.

In totaal raakten vier mensen bij de vechtpartij gewond. Naast Melissa en Wesley werd ook Bahir in het ziekenhuis opgenomen, zijn kamer staat onder politiebewaking.

Volgens eerdere berichten is Bahir een Afghaan, geen Albanees. De ex vriend van Angelique was wél een Albanees.

Volgt u het nog?

Laatst bewerkt:
3450y2c.jpg

http://nypost.com/2016/09/14/colin-powell-wont-vote-for-her-because-of-bill-clinton/

Er zijn ook nog emails gelekt van Powell. Komt geen fris beeld uit naar voren van Clinton.

Leuk filmpje. Time-lapse van de groei van luchthaven Schiphol. Begint in 1916.

Vechtpartij bij Vomar Poelenburg'

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven