jeanpiston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 497
daar zeker ja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik weet vrijwel zeker dat vrijwel alle ouders van 'dat tuig vd richel' en gebruik maken van stemrecht pvda stemmers waren en/ of zijn. Blijkt maar al te vaak uit onderzoek naar stemgedrag.
Sinds de Zaandamse wijk Poelenburg in 2009 officieel tot 'krachtwijk' werd bestempeld, is er veel veranderd. Toch merken de bewoners dat al die inspanningen niet allemaal het beoogde effect hebben gehad. "Je moet oppassen dat je geen nieuw laagje op een verrot laagje doet."
Faber hoorde de verhalen van de handhavers en de burgers geduldig aan. "Wij hebben veel last van jeugd, en dat is de laatste tijd erg vervelend", vertelt een oudere vrouw. Hoewel veel buurtbewoners het met haar eens zijn, is ze een van de weinigen die dat voor de camera wil zeggen. "Meer handhaving", oppert ze een suggestie om die overlast in te dammen.
Een aantal bewoners klaagt over drugsgebruik en hangjongeren: “ze komen aan de deur, bonken op het ruit en vorig jaar staken ze mijn fiets in de fik”. “De wijk heeft een slechte naam, hoofdzakelijk door de jeugd, die ons terroriseert”.
Een ander merkt op dat het niet volstaat een wijk slechts aan de buitenkant te verbeteren: “een achterstandswijk knap je niet op door alleen mooie parkeerplekken neer te leggen. Je moet oppassen niet een nieuw laagje op een verrot laagje te doen”.

Op Facebook is een video opgedoken van de vechtpartij woensdagavond op de Markt in Eeklo. Op de beelden is te zien hoe onder een stralende zon en met klokkengelui op de achtergrond een discussie tussen twee jonge vrouwen in geen tijd uitmondt in een groot gevecht. Omstanders proberen de vechters uit elkaar te houden. Op het einde blijft één persoon gewond op de grond liggen.
Bij de vecht -en steekpartij in Eeklo vielen twee zwaargewonden en drie lichtgewonden. Aanleiding? Een liefdesaffaire. De 26-jarige Wesley Devolder incasseerde zeven messteken in het gezicht en in de hart- en miltstreek. Het is de vader van Wesley die de video op Facebook heeft gedeeld.
Er is al maanden ruzie tussen Angelique, Melissa en Tatjana", vertelt Priscillia Eeckhout, de vriendin van Wesley en tevens zus van Melissa en Tatjana. "Melissa was vroeger met Bahir, ze hebben twee kinderen samen. Later is hij een relatie begonnen met Angelique. Sindsdien is het oorlog tussen die twee."
Toen Priscillia over de Markt liep, werd ze aangevallen door Angelique. "Blijkbaar had mijn zus Melissa eerder die dag gedreigd dat ze het kind van Angelique zou steken met een mes, maar dat geloof ik niet."
Het haargetrek leidde tot een gevecht waarbij ook vrienden van de twee betrokken geraakten, onder wie Bahir en Wesley Devolder. Omstanders probeerden de kemphanen, in totaal een tiental, tevergeefs uit elkaar te houden.
Bahir, Angelique en Melissa werden gisteren voorlopig vrijgelaten door de onderzoeksrechter. Wesley werd nog niet ondervraagd. De verhalen over de ware toedracht van de feiten lopen door elkaar, iedereen vertelt iets anders.
Zo blijkt dat Wesley zelf zou gedreigd hebben om Bahir te steken met een mes, maar dat ontkent hij. "Ik, een mes? Zo ben ik niet, liever met mijn blote vuisten", vertelt hij van op zijn ziektebed. Wesley werd gisteren geopereerd aan zijn verwondingen. "Ik wil snel naar huis, ik voel mij daar veiliger dan hier", zegde hij. Priscillia is het daar niet mee eens. "Ik durf juist niet naar huis, ik heb al bedreigingen gekregen dat Bahir en Angelique mij ook gaan komen neersteken."
Het verhaal houdt iedereen in Eeklo bezig, niet in het minst de vader van Wesley die gisteren werd opgepakt omdat hij ermee gedreigd had Bahir iets aan te doen. De 19-jarige Afghaan is voorlopig vrijgelaten door de onderzoeksrechter in afwachting van het onderzoek. "Dat is toch niet te geloven? Toen ik hem zag op straat, dacht ik dat ik zot werd. Ik ben hem achterna gelopen, maar hij is kunnen ontsnappen", vertelt Christian Devolder.
Het parket voert nu onderzoek naar de ware toedracht van de feiten. Wesley verliet gisteren het Sint-Lucasziekenhuis vlak na zijn operatie.