MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

“Het had al veel langer geleden moeten gebeuren”, stelt de activist, die ook bekend is om zijn protesten tegen Zwarte Piet. “En ik wil eerst zien wat er voor in de plaats komt. Het is een goede eerste stap, dat zeker.” Hij vindt het echter vreemd dat de karikaturen in de attractie Monsieur Cannibale, waar ook kritiek op is geweest, nog niet worden vervangen.
Het. Is. Nooit. Genoeg.

Hier leven deze activisten van, als ze zeggen dat ze zich liever met andere dingen bezig houden liegen ze. Dit geeft hun miserabele bestaan zin, de strijd tegen het grote onrecht.

Een typisch Nederlands compromis of langzaam uitfaseren kan ook niet, de methode is als volgt: je benoemt het hele gebeuren als "enorm racistisch en kwetsend", vervolgens is het logisch dat je geen genoegen neemt met "een beetje racisme".

Ze zijn even erg als de uiterst linksen en de uiterst rechtsen.

Ik moet wel bekennen dat ik hier niet helemaal onsympathiek tegen het standpunt sta, het gaat hier niet om het aanpassen van een eeuwenoude traditie oid.

Hoe kan het racistisch zijn als die stammetjes (nog steeds) echt bestaan? :thinking:

1475772668441.jpg

Zouden wij het erg vinden als er beeldjes stonden van Keltische of Germaanse stammetjes? :gek:

Ik moet wel bekennen dat ik hier niet helemaal onsympathiek tegen het standpunt sta
Hier rekenen ze op en ondertussen is het minste of geringste aan racisme vanuit gekleurden benoemen of respect tegenover autochtone cultuur eisen absoluut onmogelijk.

Of het redelijke eisen zijn zou weer secundair moeten worden tegenover of we het zelf ook anders willen en of er van beide kanten een geleike behandeling is.

Edit: en idd of het niet gewoon een realiteit weerspiegelt die niet hervormt hoeft te worden :roflol:

Hoe kan het racistisch zijn als die stammetjes (nog steeds) echt bestaan? :thinking:

Zouden wij het erg vinden als er beeldjes stonden van Keltische of Germaanse stammetjes? :gek:

Nee natuurlijk niet, 'wij' zijn immers geen professionele kleinzielig gekwetsten

Het. Is. Nooit. Genoeg.

Hier leven deze activisten van, als ze zeggen dat ze zich liever met andere dingen bezig houden liegen ze. Dit geeft hun miserabele bestaan zin, de strijd tegen het grote onrecht.

Een typisch Nederlands compromis of langzaam uitfaseren kan ook niet, de methode is als volgt: je benoemt het hele gebeuren als "enorm racistisch en kwetsend", vervolgens is het logisch dat je geen genoegen neemt met "een beetje racisme".

Ze zijn even erg als de uiterst linksen en de uiterst rechtsen.

Ik moet wel bekennen dat ik hier niet helemaal onsympathiek tegen het standpunt sta, het gaat hier niet om het aanpassen van een eeuwenoude traditie oid.
Het is pas genoeg als wij blanken er niet meer zijn.

1 kleur voor allen en allen voor 1 kleur!

De twee bekvechtertjes in terzake op dit moment :no:

nice

Gabbers kunnen weer hakken op Thunderdome

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Syrische burgemeester: “De Belgische jihadisten waren bij de ergsten”
De burgemeester van de voor 80 procent verwoeste Syrische stad Raqqa is ontgoocheld terug vertrokken naar haar stad. Leila Mustafa bezocht Brussel om te praten over de repatriëring van kinderen van jihadisten, maar de vergadering die haar beloofd was met Buitenlandse Zaken kwam die er niet. La Libre wist haar te strikken voor een gesprek. “De Belgen waren bij de ergste jihadisten”, zegt ze.

Leila Mustafa zou bij Buitenlandse Zaken overleggen over de repatriëring van de kinderen van Belgische jihadisten zonder hen te scheiden van hun ouders. De jonge burgemeester van Raqqa zakte daarvoor naar Brussel af, maar kwam voor een gesloten deur te staan. “Ik ben niet tevreden, nee”, zegt ze in La Libre.

“Ik spreek me niet uit over de scheiding van moeders en hun kinderen, dat is niet mijn verantwoordelijkheid”, zegt Mustafa. “Maar als Syrisch burger denk ik dat landen waaruit burgers zijn komen strijden tegen Syriërs en schade aangericht hebben, de verantwoordelijkheid om hen te komen terughalen zonder te kiezen welke wel en welke niet.”

De strijders van terreurgroep Islamitische Staat (ISIS) kwamen van overal, zegt Mustafa. “Heel eng. Vanuit België hebben we mensen bij ons gehad die bij de ergsten waren in Raqqa. Ze hakten hoofden, armen of handen af, folterden, ontvoerden dochters om met hen te trouwen en zo meer. Dat allemaal onder aanvoering van bekende Belgen.”
Waarom executeren ze de mannen niet gewoon?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven