XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Gênant dat ze niet weten dat het echt zo is. In de Hadith, onder Bukhari, als ik me niet vergis.

ik kan de man niet kwalijk nemen dat hij racist is , Pedo is een ander verhaal

Iets met een zusje van een vriend. :D

Scooters. Hoofddoekjes. Hardpratende hittepetitten. Openbare scholen die een Publieke Omroep van het schoolplein keilen. Enorme hekken. Een Forza-politicus die verhaal komt halen. En een rector in blinde paniek die het ook niet meer weet. De school in Hoofddorp waar een docent geschorst is wegens best wel harde feiten over de historisch erkende pedo M. was vandaag volop in het nieuws. En PowNed was ter plekke met de immer invoelende diepte-interviewer Dennis. Waarom naar De Luizenmoeder kijken als Het Echte Leven ook gewoon op de vmbo-scholen van Nederland te zien is? Zin in de toekomst!

Zei ze nou prolet en pedo?

ze doen hun eigen hiermee alleen maar de das om , allemaal goed voor PVV , dom volk , directeur moeten ze schorsen en het land uitzetten tesamen met dat paupervolk

rara , waar loop ik ? :)

Belgian protesters call for resignation of PM

Die gozah op 0.31 met groenachtige trui en jeans lijkt me wel een nannan. Of die gozah op 1.51, nog even snel iets gooien.

Zou liever een agent zijn dan een betoger. Lekker schild vasthouden en met die matrak op die lelijke homovestjes slagen. Goed om van alle frustraties vanaf te geraken.

ben blijkbaar een youtube held , maat van me stuurde deze door ,had ik zelf nog niet gezien lol

Mars tegen Marrakesh - Mars contre Marrakech 16/12/18

nog eens goed nieuws

Ouders aangerand meisje steken verdachte neer

Een echtpaar uit het Zeeuwse dorpje Kruiningen heeft een 36-jarige man neergestoken en in elkaar geslagen, nadat hun 10-jarige dochtertje bij thuiskomst vertelde dat ze door hem van de fiets was getrokken en aangerand. De woedende ouders gingen meteen verhaal halen bij de man uit het dorp en sloegen hem voor zijn woning tegen de grond.

step0002.jpg

Hij zou zich niet hebben verweerd toen de ouders hem sloegen, schopten en meerdere keren staken met een scherp voorwerp. De man zou eerder ook andere minderjarige jongens hebben misbruikt. Sinds september loopt er een onderzoek tegen hem, maar dat mocht hij in vrijheid afwachten. Nog voordat het onderzoek was afgerond sloeg de man opnieuw toe.

De ouders van het meisje zitten voorlopig vast, meldt de politie. Zij hebben het recht in eigen handen genomen, terwijl ze wisten dat er een onderzoek naar de man liep. Ze hebben fors geweld gebruikt. Dat nemen we hen kwalijk,” reageert het Openbaar Ministerie

Terug
Naar boven