AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Matte reactie Hans Spekman c.s. leidt tot Zeeuws sociaal-democratisch schisma
De voltallige PvdA-fractie in de gemeenteraad van Kapelle stapt op. De fractie, die bestaat uit Joyce Bommer en Cees van Ruiten, zijn het oneens over hoe hun partij omgaat met de recente uitspraken van het Zeeuws PvdA-Statenlid Bayram Erbisim in Nieuwsuur naar aanleiding van de coup in Turkije. Dat [Link niet meer beschikbaar]Omroep Zeeland.

Spektrui is goed bezig.

Dit was de laatste, een week terug. Komen een paar van die randdebielen ook weer in voor, bv. allemaal pit pit pit (schieten).

Voetbalclub HMC doet aangifte tegen scheidsrechter wegens ‘beledigen profeet Mohammed’
Scheidsrechter zelf werd mishandeld door speler HMC

De Haagse voetbalclub HMC heeft dinsdag aangifte gedaan tegen de scheidsrechter die zondag een uitwedstrijd van HMC floot. Dat zei bestuurslid Mammar El Jabli. De 37-jarige arbiter zou zich volgens het bestuur van HMC (Haagse Multiculturele Club) schuldig hebben gemaakt aan discriminatie en de profeet Mohammed hebben beledigd.

De aangifte is opvallend omdat de scheidsrechter zelf na de wedstrijd tegen Graaf Willem II-VAC werd mishandeld. De man had een rode kaart uitgedeeld aan een speler van HMC die hem zou hebben uitgescholden. Na afloop van de wedstrijd beklaagde de speler zich bij de arbiter. Die zou volgens Omroep West hebben gereageerd met de woorden “Dan zal het wel jullie profeet geweest zijn die naar me schold”.

De woordenwisseling mondde uit in mishandeling van de scheidsrechter. De politie hield hiervoor twee mannen van 18 en 29 jaar uit Den Haag aan.

HMC is eerder in opspraak geweest. In maart 2013 werden alle elftallen uit de competitie gehaald nadat de club betrokken was geweest bij een massale vechtpartij.
-----------—-----------

Dit land is gek aan het worden, aangifte doen van beledigen van welke profeet dan ook zou niet eens moeten kunnen.

Gevalletje WTF ergens in een weiland vlakbij paleis Huis ten Bosch in Den Haag, want daar is eerder deze week op klaarlichte dag een pony misbruikt. Op de beelden is te zien hoe een man de anus van het dier masseert. De viervoeter reageert hierop met schokkende bewegingen. De maker van het filmpje betrapte de viespeuk donderdagmorgen op weg naar zijn werk. De pony stond langs de Leidse Straatweg, de weg die het Haagse Bos doorkruist en langs het paleis komt. De Hagenaar pakte meteen zijn telefoon en filmde wat hij zag. Ook stapte hij op de man af.

Op zijn werk plaatste hij de video op Facebook en deze werd al snel veel keer bekeken waardoor nog diezelfde dag de eigenaar van het dier achterhaald kon worden. Dat bleek Marcel Kleijweg te zijn, een van de weinige veehouders nog in het gebied. Deze heeft het dier gelijk weggehaald, om te voorkomen dat de viespeuk zich nog een keer vergrijpt aan de pony. De politie is donderdag meteen op de hoogte gesteld. Kleijweg was vandaag weer op het politiebureau. Hij wilde weten wat de politie sinds donderdag heeft gedaan en wil dat de politie snel handelt.

Een oude vlog van de stoere hoodvlogger/strijder van Erdogan Ismail Ilgun. Toen als mooiboy met vethippe kuif en mutsje.

Bonusquote – Hans Teeuwen: ‘F*uck islamofobie, ik haat dat woord’
'Er is niets irrationeels aan bang zijn voor een gewelddadig geloofsysteem'

“Het is nu niet de tijd om mild te zijn. Het is juist meer een tijd voor rebellie tegen politieke correctheid."

Moralistische feelgoodpraatjes houden is een stuk minder leuk dan tekeer gaan tegen taboe’s.

En natuurlijk, ik kan niet om het onderwerp islam heen. Islam is nog altijd het gevaarlijkste onderwerp dat er is, het grootste taboe. En, zo vrees ik, ook de grootste vijand van de vrije meningsuiting. Als een plicht tegenover de mensheid moet ik dat onderwerp ook in mijn show aansnijden. Maar ik heb en manier gevonden om het leuk te maken.
f**k ‘islamofobie’. Ik haat dat woord. Er is niets irrationeels aan bang zijn voor een geloofsysteem dat overal waar het verschijnt gewelddadig is. In mijn show drijf ik de spot met islam maar ik drijf zelden de spot met moslims. Dat onderscheid is belangrijk, onderscheid tussen de haat voor een geheel aan slechte ideeën of de haat voor mensen. Ik zal xenofobie nooit aanmoedigen, die is echt en een stuk gevaarlijker dan ‘islamofobie’.”
Interview: https://www.theguardian.com/stage/2...en-dutch-comedian-islam-free-speech-interview

Props voor Hans. Maar nu is het wachten op de dag dat Hans eindigt als Theo?

Roemenen zijn dom. Hebben zelfs een mof als president.

Terug
Naar boven