MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

De tijd dat ik uitkeek naar een uitzending met Peter R. de Vries ligt ver achter me. Meningenhoer die alleen zichzelf veel te serieus neemt. Als die weer een misdaad programa gaat maken krijgt hij weer een kans. Dat dan weer wel :roflol: Dat pestprogramma is ook alleen voor zichzelf. Neem dat pijpmeisje, is helemaal klaar- maar Petertje heeft zijn programma kunnen maken. Zo had je ook nog ene Rosanna Lima (een vriendendienst) die liep te miepen over haar zoon dit haar zoon dat, maar door de uitzending zal die zoon het zeker gaan meemaken :roflol:

Gaf ons wel altijd een alibi

De tijd dat ik uitkeek naar een uitzending met Peter R. de Vries ligt ver achter me. Meningenhoer die alleen zichzelf veel te serieus neemt. Als die weer een misdaad programa gaat maken krijgt hij weer een kans. Dat dan weer wel :roflol:
Zijn programma ''Internetpesters aangepakt'' was ook van een bedenkelijk niveau.

Dit was veruit het ergste.

Het ridiculiseren van een godsdienst mag dus niet, aldus het geweten van Nederland.

Peter, je moeder is een h**r!

De afgelopen jaren hoor ik alleen over de kopvoddentax als hij het erover heeft. Inmiddels een stokpaardje van P. Rudolf de Vries.

----

Je bent gewoon niet transparant Sven. :treuren:

Haha is dat echt? :roflol:

En als ze alleen zijn dan stellen dit soort gasten geen reet meer voor, daarom reizen ze altijd in een roedel.

thcolbertcalledit.gif

Haha goeie

Ha, Petertje de Vries. Denk maar niet dat we je niet door hebben. De gewezen crimefighter doet namelijk wel alsof hij heel erg deugt, door zijn gappies van RTL Boulevard een 'je bent welkom in mijn land'-shirt aan te trekken, maar niets is minder waar.
Een man die een carrière bouwde op het opjagen van MOE-landers, Colombiaanse importproducten, mensen met een lichtgetint signalement en wat dies meer zij, die zomaar pleit voor nog meer import van buitenlands boeventuigh. We hebben je door, Peter Rinkelkassa de Vries! Hoe meer de grenzen open staan, hoe meer werk hij krijgt. TRAP ER NIET IN TREK HET NIET AAN, MENSEN!

Peters businessmodel is PVV bashen en opnemen voor de multicul.

Zoals Bosma al zei. Gelieve tijdens het bashen in beeld dat het product placement is en liefst met kassageluidje dat mijnheer er 750 euro voor krijgt.

Vaarwel Zweden, bedankt voor de Volvo's.

Gelukkig hebben we nog mensen als Orban in Europa.

Hilarisch: PvdA Amsterdam wil glazen in horeca op Wallen verbieden
Onbekend of h**ren nu ook achter plexiglas moeten

De PvdA in Amsterdam wil weer eens wat gaan verbieden in de horeca. Ditmaal moeten glazen(!) in cafe’s en clubs worden verboden en moet de Amsterdamse horecabezoeker dan maar uit plastic glazen gaan drinken. Reden: er was onlangs één vechtpartij op de Wallen (dat ligt midden in Disneyland Amsterdam Centrum waar, pak hem beet, een miljard bezoekers per jaar komen) waarbij iemand met een glas was geslagen.

Dus dan maar gelijk alle glazen verbieden. Welkom bij de wonderlijke denkwereld van de magisch realistische PvdA in Amsterdam.

Burgemeester Van der Laan (ook PvdA) liet weten dat al het glas in de horeca vervangen door plastic nogal een kostbare operatie wordt, maar de PvdA in Amsterdam kennende zal dat geen enkele belemmering vormen dit verbod alsnog door te duwen. Wij gokken er alvast op dat de horeca-eigenaren straks zelf mogen opdraaien voor de kosten. En er komt natuurlijk ook een GlasPolitie. De GlaPo. Met privacyschendende scanauto’s inclusief boa’s.

Het is onduidelijk of de h**ren achter de ramen op de Wallen nu voortaan ook achter plexiglas moeten gaan staan. Als je struikelt of wordt geduwd kun je immers zo door een ruit vallen. Dat moeten we niet willen met z’n allen, beter nivelleer je dan gewoon die hele duivelse uitvinding van glas weg.

Verder is ook nog niet bekend of de heroinedealers op de Wallen voortaan extra statiegeld moeten vragen aan junks vanwege het plastic waarin de bolletjes verpakt zitten. En dan zwijgen wij nog over het feit dat de coke op de Wallen meestal in een papieren envelopje zit van milieuonvriendelijk gebleekt papier. Wel is de kans groot dat toeristen met rolkoffers straks verplicht over de rijbaan moeten. Met helm. Terecht overigens.

Onze tip voor de PvdA Amsterdam: na het verbieden van de horeca (nooit meer vechtpartijen van dronken bezoekers!) gewoon de hele binnenstad verbieden. Dan blijft het gelijk lekker schoon en veilig en je hebt nooit meer gezeik met ondernemers. In Amsterdam, die ‘Wereldstad’.

Terug
Naar boven