AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Haar vagina is een stinkvrucht.

• Like
Waarderingen: mat
Ik zeg niet dat ze niet lekker zijn.

een goeie kut moet stinken , anders kan de lul niet kotsen :badum::fuckyeah:

• Like
Waarderingen: mat
MSkh6yI.jpg

is het ook Bro

Neem nou bijvoorbeeld oudere mensen met hun nare keffertjes. Die beesten luisteren nooit en trekken als een malle aan de riem en blaffen tot in het eind der tijden..
En dan niet een normale lijn, nee een uitschuiflijn van 5km waar ze in verstrikt raken en het hebben van een lijn geen nut heeft. Of van die halve dooie lui die de lijn maar laten vieren, ook in losloopgebieden, waardoor een andere hond erin kan rennen. Ik denk dat ik een lange uitschuiflijn zo ongeveer het meest vervelende vindt. Een enkeling kan dat hanteren. Maar de meesten kunnen niet eens die uitschuiflijn controleren laat staan hond.

Mensen zijn vaak te vrij met ander mans honden , mede door het beeld wat nlers hebben bij een hond de trouwe lieve mensenvriend . Kan je vertellen als je als vreemde bij mij het terrein op komt word je gegroet door een ijverige Duiste herder die je terug naar de poort begeleid al dan niet grommend .Met net wat moeite meer hadden ze aangebeld had hond kennis kunnen maken en was er niks aan het handje geweest .
Dat gezegd met bekenden is hij heel erg buddy buddy tot op een bepaalde hoogte .

Of mensen die honden zomaar mee naar binnen willen nemen. Als ik dan zeg dat doen we eerst buiten om kennis te laten maken krijg ik weleens een blik van waar heb je het over. Niet dat mijn honden daarin iets te willen hebben want dat bepaal ik altijd nog maar ik vind het prettiger, ken de andere ook niet altijd even goed en het blijven honden. Voorkomen is altijd nog beter dan genezen. Daarom haal ik ook botten en speeltjes weg, eerst even zien hoe en wat. Ik weet niet of anderen zich daarin herkennen maar honden van hetzelfde ras gaat vaak genoeg zonder enkel probleem. Zie buiten ook dat andere rassen elkaar herkennen van een afstand en op een eigen manier spelen, welke anders is dan zo'n hond zou spelen met een een ander ras. Staffords spelen heel anders met elkaar dan een stafford met een windhond doet. Kan ook niet anders, want als een stafford zou hangen in de wangen van een windhond blijft er niks van over. Ik vind het wel fascinerend.

Kom regelmatig bij boeren op erven en dan stormen ook van die kalven op je af. Gewoon rustig uitstappen ze aan je laten ruiken en gewoon je ding doen. Handen thuis laten, idd.

#HorseFace

InB4: Wesley en Sabia Engizek zijn een koppel

Tijdens-Oud-en-Nieuw-leek-alles-nog-koek-en-ei.jpg

Raf heeft natuurlijk al lang doorgegeven aan Wes dat Saab de beste pijpster is.

Terug
Naar boven