Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Nee, ik had hem ook klappen gegeven.

:o

Deze mensen zijn te simpel voor deze maatschappij. Paar tikken gaan daar helaas geen verandering in brengen.
Toch altijd wel "toevallig" dat dit soort mensen, met nummers als "drank en drugs", in dit soort situaties terecht komen...

Yep, zo is het helaas, hebben geen "normale" ideeën in hun hoofd, alleen die brada (kom met mij matten dan), die voor hem op kwam deugt wel denk ik.

Beschermt hij nou een 15jarige die hij later k*ankerhoer noemt? En filmt die 15jarige nou eerst dat hij klappen krijgt en zegt ze later schat doe je jas aan en ga naar huis?

Deze mensen zijn te simpel voor deze maatschappij. Paar tikken gaan daar helaas geen verandering in brengen.
Toch altijd wel "toevallig" dat dit soort mensen, met nummers als "drank en drugs", in dit soort situaties terecht komen...

Ik denk dat hij voornamelijk boos is dat hij zelf die 15 jarige niet kan neuken. Gewoon jaloezie dus.

Blijkt een staartje te hebben, hij leek niks op te nemen voor een meisje.

Omdat het juist Kleine was die een chickie lastig viel. Een 17-jarig meisje om precies te zijn, dat al een tijdje last zou hebben van de toenaderingspogingen van de rapper. Conclusie: Lil' Kleine nam het helemaal niet op voor het grietje en kreeg daarom slaag, hij zou juist corrigerende klappies hebben ontvangen omdat hij zelf weigerde haar met rust te laten.

Vanaf 3.30:
http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/lil-kleine-begon-met-scheldpartij

Nu mogen ze contractueel gezien geen grapjes meer maken over Toine.

Terug
Naar boven