MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

[Link niet meer beschikbaar]

nummer 2 :roflol: #wtf

[Link niet meer beschikbaar]

Want het wetboek kent hij ook wel

wat is een pauper precies ?
hebben we een dbb voorbeeld daarvoor ?

-

Laatst bewerkt:
Luppie was toch wel onze ultieme forum pauper. Hij wou het op een bepaald moment zelfs aanleggen met zijn achternicht. :roflol:

Luppie was toch wel onze ultieme forum pauper. Hij wou het op een bepaald moment zelfs aanleggen met zijn achternicht. :roflol:

Haha.
Het beescht uit Beilen

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

En klusmier en zijn dushi?

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

2lt2etf.jpg

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

289hc1c.jpg

2dh8fn5.jpg

Haha.
Het beescht uit Beilen

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

En klusmier en zijn dushi?

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

2lt2etf.jpg

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

289hc1c.jpg

2dh8fn5.jpg

Had Klusmier zich niet een tijdje terug aangemeld onder een nieuwe nick? Hij was veranderd en wilde terugkomen of iets dergelijks..

Klusmier moet eerst nog wat schulden in Nederland voldoen dacht ik. De ultieme pauper dus.

Doet ze iets wat mij niet bevalt, dan pats ik ertegenaan.

Doet ze iets wat mij niet bevalt, dan pats ik ertegenaan.

en nie met een vlakke hand een draai om die oren. Nee, een volle vuist recht op die ogen.
Ik heb een keer gehad, da was in Boxtel, toen zat ze net als nu op de bank. Ik liep erheen en geef haar met volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen. De dag erna kon ze niks meer zien.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven