U kunt binnenkort aan de deur de wijkagent verwachten.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
U kunt binnenkort aan de deur de wijkagent verwachten.

Zal naar verwachting begin volgende week zijn. Eerder is niet mogelijk vanwege huisbezoeken naar aanleiding van onwelgevallige tweets.
Zal naar verwachting begin volgende week zijn. Eerder is niet mogelijk vanwege huisbezoeken naar aanleiding van onwelgevallige tweets.
De gedachtenpolitie, nu ook bij u in de buurt!

Reported!Ik had die interviewer allang een beuk op haar kaak gegeven
Gelijk heb je. Wat een agressie weer.
Uitdaging van forumleden reported!
Seksuele sadist... Beter levenslang vasthouden.
Miss berecht als minderjarig
.Dat is bij mij ook het geval, maar je ziet mij toch geen vrouwen verkrachten? Toch? Hé?De voorzitter van de rechtbank maakt donderdagochtend meteen duidelijk dat Gerson F. weliswaar 19 jaar oud is, maar op een lager niveau functioneert.

Logisch die types zie je ook overal.
Wanneer worden die steeds weer falende gedragsdeskundigen eens aan bomen opgehangen?
De 43-jarige Peter M., die afgelopen zaterdag na een onbegeleid verlof verdween uit de forensisch psychiatrische kliniek in Den Dolder, is terecht. Dat meldt zijn zus. Het nieuws wordt door bronnen rond het onderzoek bevestigd. Rond 13.30 uur werd hij door omstanders herkend op het NS-station van Breda.