XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Ies koeltoer

Ondertussen in London:
A Ryanair flight attendant and her girlfriend were covered in blood after a gang of men allegedly attacked them on a London bus because they refused to kiss.
81484-7114415-Melania_Geymonat_28_has_released_this_shock_image_of_her_and_her-a-2_1559889325648.jpg

Dat is nu eenmaal part and parcel van leven in een grote stad.

11ranpz_th-gif.gif

Colorado overweegt Columbine High School te slopen
De lokale autoriteiten in de Amerikaanse plaats Columbine overwegen de Columbine High School te slopen. De plaats waar twee tieners twintig jaar geleden twaalf medescholieren en een leraar doodschoten voordat ze zelfmoord pleegden, wekt nog altijd een “morbide fascinatie”.

Het schoolhoofd schreef in een brief aan de ouders van de huidige leerlingen dat mensen Columbine High nog altijd gebruiken als “een macabere bron van inspiratie”, citeert de BBC. De school “is de oorsprong van de epidemie van schietpartijen op scholen”.

Jaarlijks proberen nog altijd honderden mensen de school binnen te komen en in het afgelopen jaar is dat aantal nog gestegen.

“In 1999 waren er geen richtlijnen over wat te doen met een gebouw zoals Columbine High School”, schrijft de rector. “Tegenwoordig raden veiligheidsexperts aan zo’n gebouw te slopen. We denken dat het tijd wordt dat onze gemeenschap dat gaat overwegen.”

De Hope Memorial-bibliotheek, die na de schietpartij is gebouwd, zou wel bewaard moeten blijven.
Daar zijn ze ook op tijd mee. :thinking:
De school “is de oorsprong van de epidemie van schietpartijen op scholen”.
Nope

''No one will play with us. We have no friends. We're the Trenchcoat Mafia.'' Hey, l saw the yearbook pictures. lt was six of them. l didn't have six friends in high school. l don't got six friends now. Shit, that's three-on-three with a half court.

Mogelijk een foto van uit een andere situatie. Maar het verhaal op zich is wel waar.

Ik ben 9 weken voor het werk in Japan geweest. Ik was echt geschokt hoe kerels daar om zich heen graaiden.
In Tokio en Nagoya metro heb je ook speciale vrouwenwagons Vanwege dit soort gedrag.

't Kan zomaar Yakuza zijn. :angstig:

Er moet toch een moment komen waarop een meerderheid in Nederland opstaat en gasten als die Gerson F en die Somaliers hierboven zelf aanpakt? Ik kan me niet voorstellen dat dit nog lang duurt zo.

Is dat nodig bij zo’n ingreep?

Ok, grappig dat je loopgips krijgt terwijl je de eerste dagen niet mag bewegen.

Had ik ooit wel, maar ik moest dan ook een week rust houden.

Terug
Naar boven