Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

"Ik bedoel dan mensen die vrijwillig en zonder dat ze gestuurd zijn vanuit (IS-bolwerk) Raqqa willen terugkeren. Bijvoorbeeld omdat ze ziek, ongelukkig, gedegouteerd zijn of omdat hun kind problemen heeft."

De arme drommels.

Bij terugkeer als voer en vermaak tussen tbs'ers droppen in de long stay.

Bonusquote: militante PvdA-moslim Selami Coskun strijdt voor islam
Financiering moskeeën door Turkije MOET mogen van Coskun

Nee maar. Roermonds PvdA-raadslid (!!) en leraar maatschappijleer (!!) Selami Coskun maakt even duidelijk waar als goed moslim zijn prioriteit ligt:

Hij is boos omdat Turkse moskeeën in Nederland geen Turkse overheidsfinanciering meer mogen ontvangen, na een aangenomen motie van CDA, CU en SGP.

Roermond: Palermo aan de Maas.

Waar is Stalin als je hem nodig hebt?

Laatst bewerkt:
prachtig dit :D
zijn 4 delen voor de geinteresseerden...

This is Rally 4 | The best scenes of Rallying (Pure sound)

die mensen allemaal op minuut 2

This is Rally 1 | The best scenes of Rallying (Pure sound

Heerlijke beelden, past perfect in auto topic zijn meer liefhebbers

Jongen laat keiharde scheet op live televisie - VOETBAL INSIDE

Hasselbaink (44), onder meer oud-speler van Chelsea en ex-international van Oranje, zou zich volgens The Telegraph bereid hebben verklaard naar Singapore te vliegen om met een investeringsmaatschappij in het verre oosten te onderhandelen. "Probeer me maar gelukkig te maken, noem een mooi bedrag'', zou hij hebben gezegd.

Hasselbaink heeft direct na de publicatie gereageerd. Hij ontkent in een verklaring op de website van de club dat hij smeergeld wilde aannemen. "Ik kreeg een aanbod om een toespraak te houden in Singapore. Volgens mij is het niet ongewoon om betaald te worden voor een toespraak. Ik heb QPR niet gevraagd om spelers te kopen. Ik zou nooit spelers aanraden om er zelf beter van te worden.''

Bij Wilders is het noodzaak. Als je in Nederland bepaalde dingen roept krijg je allerlei doodsbedreigingen. Ik meen dat wilders al iets van 12 jaar 24/7 beveiliging krijgt. Te triest voor woorden. Als mevr. Simons een paar hatelijke tweetjes ontvangt schreeuwt ze moord en brand en zit ze in elke talkshow.

Wilders is een gerespecteerd en goed en wijs man en filip niet.

De dame rond 0.27s lijkt open te staan, met een paar complimentjes en €, voor meer dan alleen een profielfoto.

Dit is vanuit een ander perspectief

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mitten in der Stadt, am Leipziger Platz, leuchtet ihnen ein acht Meter hoher Hitler entgegen. Er verdreht die Augen, lacht irre. Rote Fahnen flattern auf der Hausfassade, die Hakenkreuze sind durch schwarze Rauten ersetzt. Dazu brüllt aus Lautsprechern Goebbels: „Wollt ihr den totalen Krieg?“
http://www.bz-berlin.de/berlin/polizei-einsatz-wegen-licht-hitler-am-leipziger-platz

50 asielzoekers bestormen kantoor beveiligingsbeamten azc in Duitsland
In Berlin-Reinickendorf

Maar liefst 50 woeste asielzoekers hebben in de nacht van woensdag op donderdag het kantoor van de azc-beveiliging bestormd. Hierbij raakte het kantoor ernstig beschadigd en werden persoonlijke bezittingen van de beveiligers gestolen. Ook werden aanwezige beveiligers geslagen en getrapt. Er vielen geen gewonden, meldt Die Welt.

Zeker 30 politieagenten waren nodig om de woedende asielzoekers weer een beetje tot bedaren te brengen.

Toen de politie arriveerde lag één van de asielzoekers ‘roerloos op de grond’. Nadat agenten hulp probeerden te verlenen sprong de asielzoeker overeind en begon roerloos om zich heen te slaan. De man is aangehouden en overgebracht naar een psychiatrisch ziekenhuis.

Het is nog onduidelijk waarom de asielzoekers woest werden en het kantoor van de beveiliging bestormden.
In mei van dit jaar gingen in hetzelfde azc 150 bewoners los op beveiligers toen er ruzie ontstond over een dronken asielzoeker.

Terug
Naar boven