AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Oeeh, tenenkrommend bij DWDD nu.

Programma al heel het seizoen niet gezien, ben het niet van plan ook. Is toch niet meer vol te houden, al jaren over de top heen.

Ik weet genoeg :roflol:
Walgelijk dat ze daar los kunnen gaan met deugteevee.

Ff Kees de Koning optrommelen om het op te nemen voor ze. Nog ff sneer naar Pownews.

Ik weet niet eens wie die hele Kees de Koning is. Is hij het geweten van Nederland?

Wat mij vooral stoort is de toon waarmee dit allemaal begonnen is en dat je als een racist wordt weggezet, en daarmee ook ouders/ grootouders. Mij maakt het enigszins aanpassen van het een of ander niet eens zoveel uit (piet ziet er nu ook anders uit dan 100jr terug maar blijft herkenbaar), dat is altijd zo gegaan bij volksfeesten. Maar het willen wegvagen van een symbool gaat te ver. Met name omdat het hier niet mee ophoudt. Als een hond leert dat bedelen succesvol is dan wordt het een bedelaar. Dat zal bij de zeurpieten niet anders zijn.

Ik riep het vorig jaar al -volgens mij in dat 'zwarte Piet moet anders'topic- er wordt zo een precedent gecreëerd voor meer narigheid en dat is ook precies wat er nu gebeurd.
Het houdt niet op, het zal alleen maar erger worden op deze manier, helemaal als grote namen zoals Albert Heijn en Jumbo er hun toegevende stempel opzetten.
Ik vraag me echt af hoe we deze mieren-neukende moloch tot staan moeten gaan brengen in het huidige 'klimaat'.
Word er een beetje wanhopig en depressief van.....

Interessant video @Arminius. Ga later even voor zitten.

Penningmeester PvdA afdeling Hoorn rooft 10.000 euro uit partijkas
Doorknokken: Partij probeert terugbetalingsregeling te treffen

De PvdA-afdeling in Hoorn is bestolen door haar eigen penningmeester. Die heeft ‘een substantieel bedrag’ uit de partijkas verduisterd. De PvdA probeert een regeling te treffen, zodat hij het geld terugbetaalt, meldt het Noordhollands Dagblad.
Volgens de krant heeft de man ongeveer 10.000 euro achterover gedrukt. Partijsecretaris Helen Sijm wil het bedrag nog niet bevestigen. Ze zegt dat de diefstal in de afgelopen maand aan het licht is gekomen. De man heeft zijn lidmaatschap van de PvdA moeten opzeggen.
Is dit al in alle landelijke kranten en op het nationale nieuws gekomen? Oh wacht, pvda.

Bert van der Roest had van daklozenkrant gestolen was wel menigmaal in het nieuws

Ik ben wel blij dat ik geen tv-abonnement meer heb, waardoor ik achterlijke programma's zoals DWDD en Pauw niet meer steun met geld.

Nu nog zorgen dat ze ook geen geld meer krijgen van de overheid.

Die Dieuwke Wynia nam gisteren afscheid van DWDD. Dit wordt laatste seizoen is de verwachting.

Wat een naïef figuur. Uiteindelijk is het elke rat voor zichzelf.

De Amerikaanse realityster Kim Kardashian is vannacht in Parijs onder schot gehouden door gewapende overvallers. Ze is erg geschrokken, maar raakte niet gewond, zegt haar woordvoerder. Volgens de politie gingen de criminelen ervandoor met juwelen ter waarde van minstens 11 miljoen euro.

Een gemiste kans. :(

North West

Ik ben wel blij dat ik geen tv-abonnement meer heb, waardoor ik achterlijke programma's zoals DWDD en Pauw niet meer steun met geld.

Nu nog zorgen dat ze ook geen geld meer krijgen van de overheid.
Eigenlijk is het ook gewoon te bizar voor woorden dat dit soort programma's subsidie krijgen. Ze horen thuis op commerciële zenders (of nog beter, in de prullenbak).

Laatst was ik aan het zappen en stopte ik bij npo 2, waar een soort van praatprogramma (a la Pauw) bezig was. Ik stopte omdat er alleen maar moslims aan tafel zaten en ik best benieuwd was wat voor troep ze nu weer van subsidie geld op de beeldbuis dumpen. Tot mijn grote verbazing (grapje ;)), ging het dus de hele tijd over hoe zielig moslims zijn en hoe zij gediscrimineerd worden. Oftewel, hoe zij zich gediscrimineerd voelen.

Ik zat al met zware ergernis te kijken naar deze achterlijkheid en begon me alweer redelijk pissig te maken waarom deze subjectieve achterlijkheid gesubsidieerd wordt van belastinggeld, totdat mijn mond openviel bij de volgende uitspraken.

Er werd gezegd dat de huidige kloof in de samenleving waarin steeds meer frictie ontstaat tegen de islam, hetzelfde is als in de jaren 30 in aanloop naar de holocaust. Sterker nog, ze beweerden dat de moslims van nu de joden van vroeger waren en dat ze verwachten dat er binnenkort een nieuwe kristalnacht zal komen.

Ik was met stomheid geslagen. Hoe de f**k kan dit in godsnaam, van belastinggeld nota bene, worden uitgezonden op de publieke omroep? En vallen dit soort uitspraken niet onder het ontkennen van de holocaust en zijn ze dus strafbaar?

Net ff gegoogeld en volgens mij ging het om het programma 'de nieuwe maan'.

Moslims de nieuwe joden, man man man.

Dit stemt dan wel tevreden.

Vrouw verliest rechtszaak na weigering hoofddoek af te doen
Door beveiliging uit gemeentehuis gezet

Een Amersfoortse moslima is door de bestuursrechter in het ongelijk gesteld, schrijft het Algemeen Dagblad vandaag. De vrouw meldde zich bij de gemeente om een paspoort en schopte stennis toen zij voor de foto haar hoofddoek af moest doen.

De baliemedewerkster zag zich zelfs genoodzaakt de politie te bellen vanwege het gedrag van de vrouw. Een beveiliger zette haar het pand uit, de vrouw kreeg vervolgens een verbod zich op te houden in gebouwen van de gemeente Amersfoort. Zij vocht dit aan maar kreeg dus geen gelijk van de rechter.
Stennis schoppen omdat je voor een foto de hoofddoek af moet doen :roflol: Dom inteelt volk.

Eigenlijk is het ook gewoon te bizar voor woorden dat dit soort programma's subsidie krijgen. Ze horen thuis op commerciële zenders (of nog beter, in de prullenbak).
Ergste zijn nimby figuren als Van Nieuwkerk en Van Dam. Links gelul en eind van de dag terug naar de Grachtengordel of hun huis in/op de Achterhoek/Veluwe.

Terug
Naar boven