Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Het was een zeldzaam exemplaar. En sowieso trophy hunters zijn paupers.
Maar ze heeft heel het beest gebruikt. Opgegeten, tasjes van zijn huid, goeie foto voor insta, de lokale economie gesteund, etc.

Een beest afschieten om er alleen een tand, een hoorn, of drie vinnen af te zagen is zonde. Maar er is toch niets mis met jagen? Wildstand op peil houden en zo...

Hypocriet ook om als niet vegetariër moeilijk te doen over het doden van dieren voor consumptie. Een hond of zebra heeft echt niet meer gevoel of waarde dan een kip.

Rijkelui die flink wat geld neerleggen om lekker in Afrika zeldzame dieren te vermoorden heb ik niet zoveel mee.

En dat ze met een heli even één gebied gaan scannen met de auto erheen en hup weer eentje dood. Nu weet ik niet of het bij haar ook zo is gegaan maar ik heb er weinig mee.

Maar ze heeft heel het beest gebruikt. Opgegeten, tasjes van zijn huid, goeie foto voor insta, de lokale economie gesteund, etc.

Een beest afschieten om er alleen een tand, een hoorn, of drie vinnen af te zagen is zonde. Maar er is toch niets mis met jagen? Wildstand op peil houden en zo...

Hypocriet ook om als niet vegetariër moeilijk te doen over het doden van dieren voor consumptie. Een hond of zebra heeft echt niet meer gevoel of waarde dan een kip.

Op het moment dat dieren als giraffen, neushoorns, haaien en noem ze maar op speciaal gefokt worden om gegeten te worden of voor welk doel dan ook kun je ze idd vergelijken met kippen of koeien. Zolang een aantal van dat soort dieren zeldzaam/bedreigd is ben je achterlijk als je er 1 afschiet.

Dat is veelal om die parken runnende te houden toch?
https://www.ad.nl/buitenland/underc...rofee-voor-rijke-jagers-te-eindigen~aa9fb640/

WhatsApp
,,Rijke klanten krijgen via WhatsApp brochures met foto’s van gevangen mannetjesleeuwen”, aldus Lord Ashcroft in een mededeling, die hij gisteren online zette op zijn website. ,,Ze kunnen dan kiezen welk dier ze willen doden. Prijzen gaan van 11.500 tot 49.000 euro, afhankelijk van de grootte en de kwaliteit van de manen. In sommige gevallen wordt zelfs nog meer betaald.”

Keen keld wel honger.

Verschillende intelligentie, sociabiliteit, agressie, etc. tussen diersoorten komen alleen maar door socio- economische factoren?

Laatst bewerkt:
Landelijke pinstoring Albert Heijn. Sta hier in een megarij.

Was niet alleen. In mn eentje laat ik, idd , de hele tyfuszooi in een hoekie staan.

Hoe kan dit het gaat toch zo goed met de economie?

Aldus de verzekerboeren, pandjesbazen, en handjeklap politici.

Roken/drinken ze?
Huisdieren?
Loterijen?
Pakken ze vaak de auto terwijl het met de fiets ook kan?
Verzekeringen eens doorlichten?
Spaarzamer met g/w/e?
Allerlei leningen/leasecontracten afgesloten?

Meer werken?

Roken ze?
Huisdieren?
Loterijen?
Pakken ze vaak de auto terwijl het met de fiets ook kan?
Verzekeringen eens doorlichten?
Spaarzamer met g/w/e?
Meer werken?

Allerlei leningen/leasecontracten afgesloten?

60% van het geld ging op aan woonlasten. dus waarschijnlijk een veel te duur huurhuis voor haar inkomen

60% van het geld ging op aan woonlasten. dus waarschijnlijk een veel te duur huurhuis voor haar inkomen
Ik heb weleens een aflevering gezien van zo'n programma met die sympathieke RTL negert, over mensen die tot aan de nek in de schulden zaten. Wel twee auto's, allerlei nieuwe gadgets en vaak ook persoonlijke leningen en leasecontracten voor van alles. Staat me nog van eentje goed bij dat die echt niet kon bezuinigen volgens hemzelf dan, wel had die een of andere koelkast waar hij 75 per maand voor moest betalen en liet coca cola bezorgen ofzo wat ook nog eens zoiets per maand was, een dure telefoon en de gekste dingen had dat figuur. En maar klagen.

Zijn best mensen die precies over tussenin vallen en met kinderen weinig kunnen doen, dat is schrijnend. In de wijk waar mijn broer woont zamelen ze jaarlijks o.a. speelgoed in. Die kids daar hebben meer dan genoeg en daar kunnen ze dan kinderen mee blij maken die eigenlijk niets kunnen/ hebben. Zulke initiatieven juich ik van harte toe. Maar je kan mij niet wijsmaken dat die groep enkel en alleen maar bestaat uit mensen die overal verstandig mee omgaan.

Dit, modaal = geen sociale huur en op vrije sector in de randstad betaal je nu ruim 1000 euro voor een appartementje.

Het zijn natuurlijk voorbeelden van.

Ik ken die in de zorg werken hbo voor gestudeerd draaien nachtdiensten werken 6 dagen per week geen gerook geen dure hobbies geen kids en gaan het dit jaar niet meer redden met de huurkosten.

Arbeidsval, working poor, etc.

Ik ken die in de zorg werken hbo voor gestudeerd draaien nachtdiensten werken 6 dagen per week geen gerook geen dure hobbies geen kids en gaan het dit jaar niet meer redden met de huurkosten.
Er zijn in de grote steden wel steeds meer verschuivingen. Modaal (werkend) heeft niets te zoeken in het centrum van o.a. Amsterdam. Dat is mede dankzij de politiek/ huisjesmelkers. En dat is een slechte zaak want de groep wordt steeds minder divers, en meer van hetzelfde.

Ik heb weleens een aflevering gezien van zo'n programma met die sympathieke RTL negert, over mensen die tot aan de nek in de schulden zaten. Wel twee auto's, allerlei nieuwe gadgets en vaak ook persoonlijke leningen en leasecontracten voor van alles. Staat me nog van eentje goed bij dat die echt niet kon bezuinigen volgens hemzelf dan, wel had die een of andere koelkast waar hij 75 per maand voor moest betalen en liet coca cola bezorgen ofzo wat ook nog eens zoiets per maand was, een dure telefoon en de gekste dingen had dat figuur. En maar klagen.

Zijn best mensen die precies over tussenin vallen en met kinderen weinig kunnen doen, dat is schrijnend. In de wijk waar mijn broer woont zamelen ze jaarlijks o.a. speelgoed in. Die kids daar hebben meer dan genoeg en daar kunnen ze dan kinderen mee blij maken die eigenlijk niets kunnen/ hebben. Zulke initiatieven juich ik van harte toe. Maar je kan mij niet wijsmaken dat die groep enkel en alleen maar bestaat uit mensen die overal verstandig mee omgaan.

ik kan me er ook wel 1 herinneren van een stel dat 5000 p/m aangaf terwijl ze 3100 verdienden. En dan een schuld bij papa en mama hadden.
Ze vonden namelijk dat ze nog wel moesten kunnen genieten en daarom alleen A-merk producten kochten.

Of een ouder stel dat van 2 naar 1 verdiener is gegaan waarbij de vrouw een droom najaagde om een eigen beauty salon te hebben. Ze verdiende 600 p/m, de huur van het pand was 900 p/m.. ondertussen wel een camper en boot voor de deur die ze niet wilden verkopen.

Dit soort mensen verdienen geen hulp, ze verdienen een schop onder hun reet.

Zijn veel meer gezinnen die echt hulp nodig hebben doordat ze schulden hebben waar ze "niks" aan kunnen doen.

Bij Rijdende Rechter was er een keer een jongen die allerlei aanmaningen en bekeuringen op z'n oude adres kreeg, waardoor een boete van ..(weet ik ff niet) binnen een jaar was opgelopen naar 15.000eu.

Terug
Naar boven