AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Iedere gek met een sportauto die ik heb ontmoet zegt dat het na een tijdje net zo aanvoelt als je eerste auto. Dan ga je verder kijken en koop je de volgende sportauto. Enz. Het moment van accelereren, het geluid ja dat blijft lekker natuurlijk. Maar het wordt echt normaler, langzaam zelfs. Daarom gaan mensen ook na een tijdje als ze gek genoeg blijven voor hypercars.

Is toch met alles zo... Je kan een bloedgeil wijf aan de haak slaan waar je altijd van hebt gedroomd en een paar maanden (of weken:hahaha:) later loop je er mee door de stad en ben je overal om je heen aan het kijken naar het volgende lekkere wijf

Heb overigens best vaak in de S klasse van me vader gereden en ik moet zeggen dat dat comfort en de snelheid niet gauw verveelt. Vooral als je daarna in je eigen Kia Rio 1.4 rondrijdt:rolleyes:

Hij helpt haar wel pittig de wagen in.

Screenshot_20190614-160144_Dumpert.jpg

Je zal maar aangereden worden door zo een kale kip

Een klassieker:

Wellicht zag hij @mat in Soho.

• Like
Waarderingen: mat
Instagram fotos maken is toch werk?

Die controverse zal wel wat followers en daarmee meer geld opleveren

Ze kunnen beter beleid voeren door te zeggen: bij gelijke kwaliteiten kiezen we voor de vrouw.

Kan me voorstellen dat er nu bij gelijke kwaliteiten wordt gekozen voor de man.

Lijkt me als vrouw ook niet fijn. Als ik ergens wordt aangenomen, wil ik dst ik beoordeeld ben op basis van m'n kwaliteiten. Niet of ik een penis of een vagina heb.

En bovendien: wat doen we met transgenders? Mannen die zich als vrouw identificeren? Genderneutralen?

Inb4 een transgender wordt gekozen :p

Het overgrote deel van de ‘technische’ vrouwen is toch voor 80% man dus eigenlijk verandert er niks

Waar is de n*ger op het plaatje? :eek:

Terug
Naar boven