AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

https://www.at5.nl/artikelen/194956/jorrit-nuijens-stapt-op-als-wethouder-in-diemen-na-arrestatie

Jorrit Nuijens, wethouder in Diemen en voormalig gemeenteraadslid in Amsterdam, stapt op.

Dat maakt GroenLinks bekend. Gistermiddag werd de Diemense wethouder aangehouden voor de Stopera, nadat agenten op een melding van overlast waren afgekomen. Vanochtend maakte de politie bovendien bekend dat de GroenLinkers mogelijk ook wiet en een flesje GHB op zak had.

Lees ook: Diemense wethouder Nuijens had 'vermoedelijk' GHB en twee zakjes wiet bij zich

Excuus
In een reactie schrijft Nuijens het volgende: 'Ik heb besloten om per direct terug te treden als wethouder van de gemeente Diemen. De komende dagen en weken zal ik rust nemen om op de gebeurtenissen te kunnen reflecteren. Ik bied mijn oprechte excuses aan. Allereerst aan de agenten die ik zoveel werk heb bezorgd, maar ook aan alle inwoners van de gemeente Diemen, aan mijn partij en aan de raad en het college van Diemen. Het spijt me dat ik mijn werkzaamheden voor de gemeente Diemen niet heb kunnen afronden.'

Weet het nog goed. Moest eigenlijk naar bed maar mocht opblijven. De hele buurt ging naar buiten. Eindelijk. Eindelijk hadden "we" die Duitsers. Voel nog kippenvel.

Weet het nog goed. Moest eigenlijk naar bed maar mocht opblijven. De hele buurt ging naar buiten. Eindelijk. Eindelijk hadden "we" die Duitsers. Voel nog kippenvel.

ik heb dit zelf niet meegekregen (bewust) .maar mijn opa was een Duitser , die heeft jaren van mijn vader aan moeten horen dat we die kut pruusjeh eindelijk te pakken hadden ...................88 never forget

En hoevaak is Nederland daarvoor en daarna verslagen door Duitsland? :D

Berti Vogts, de paal en de dikke teen van San Iker...

bhknfa.gif

:D:D

Dan was het stil buiten. Ik hield wel van het Duitsland dat niet opgaf en door bleef gaan, met Der Bomber als een van de favorieten.

Daar moet ik jou wel gelijk in geven. Hier over het algemeen wel anti Duitsland. Komt misschien ook dat we een paar KM van de grens wonen.

Ik heb een poos terug een Duits voetbal shirt gekocht :P vinden ze niet leuk.

Daar moet ik jou wel gelijk in geven. Hier over het algemeen wel anti Duitsland. Komt misschien ook dat we een paar KM van de grens wonen.

Ik heb een poos terug een Duits voetbal shirt gekocht :P vinden ze niet leuk.
Ik heb uitsluitend prettige ervaring met Duitsers. Zowel privé als op werk, zijn volgzaam en doen wat er gevraagd wordt (vaak nog net wat meer).

Duitse voetbalshirts zijn magisch. Trainingspakken ook.

Weet iemand hoe je een USA nummer moet toevoegen op je mobiel? Ik dach +1?

Ik heb uitsluitend prettige ervaring met Duitsers. Zowel privé als op werk, zijn volgzaam en doen wat er gevraagd wordt (vaak nog net wat meer).

Duitse voetbalshirts zijn magisch. Trainingspakken ook.

Had vroeger niks tegen Duitsland, ook betreft voetbal niet. Woon er nu 10 jaar en kan ze niet meer uitstaan haha. Ga ook weer terug naar NL.
Waar Nederlanders altijd denken dat Duitsers hun afspraken nakomen blijkt het toch wel mee te vallen. Komen te laat op afspraken, komen afspraken niet na en je moet heel blij zijn dat je met hun een afspraak mag hebben. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken in winkels. Slechte ervaring met zaken doen in Duitsland. Van nieuwbouw huis tot aan bouw van een verkoopwagen, niks is goed verlopen en op tijd klaar en volgens afspraak in orde.

Ik denk aan dat team dan aan Brehme, Völler, Kohler, Häsler, Lothar, Der Bodo en Klinsmann

Terug
Naar boven