- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt me trouwens op hoe ontzettend amateuristisch politie hier te werk gaat. Ze doen er bijna 8 minuten over om iemand aan te houden met 7+man.Jorrit Nuijens locoburgemeester van Diemen doet zijn functienaam eer aan. Hij had eerder in een cafe raar staan schreeuwen. Agenten wilde met hem praten maar toen hij zag dat hij gefilmd werd ging ie flippen. Later op het bureau heeft ie nog een agent in het gezicht gespuugd.
Goed zoPak ze maar aan die subversieve kutmongolen van Gl
Valt me trouwens op hoe ontzettend amateuristisch politie hier te werk gaat. Ze doen er bijna 8 minuten over om iemand aan te houden met 7+man.
Vanaf 07:00, hoe kansloos.
Vraag hem om mee te werken, doet ie dat niet, dan hop de lange lat eroverheen. Net zo lang totdat hij wel meewerkt. Wat een slap gedoe dit.
7+ vrouwValt me trouwens op hoe ontzettend amateuristisch politie hier te werk gaat. Ze doen er bijna 8 minuten over om iemand aan te houden met 7+man.
Vraag hem om mee te werken, doet ie dat niet, dan hop de lange lat eroverheen. Net zo lang totdat hij wel meewerkt. Wat een slap gedoe dit.
Had hem dan gelijk z'n zin gegeven. 
Valt me trouwens op hoe ontzettend amateuristisch politie hier te werk gaat. Ze doen er bijna 8 minuten over om iemand aan te houden met 7+man.
Ordnung muss sein!
Deden ook met z'n allen dat Wolf of Wallstreet borstgebonk tijdens meetings.Ja maar ik bedoel; dat verklaart ook wel e.e.a.Is toch algemeen bekend dat de neus veel gepoederd wordt daarzo
Van teveel snuif in ieder geval wel. Dat borstgebonk zal het niet minder maken.Wat is dat trouwens met alle succesvolle mensen in de grachtengordel aan de snuif?
Van wat ik hoor lijkt het wel alsof iedereen die boven modaal verdient op kantoor zit te snuiven.
Had ook eens ergens een opdracht waar men doodziek naar huis ging en een uur later erg opgewekt en enthousiast weer terug kwamDeden ook met z'n allen dat Wolf of Wallstreet borstgebonk tijdens meetings.
![]()
Ga je er je eigen bullshit van geloven ofzo
Ik vond de alinea voorafgaand aan jouw quote minstens zo interessant..Op grond van artikel 2.2 van de APV, het verstoren van de openbare orde, wordt de man aangehouden. Hij werkte niet mee aan de aanhouding en pleegde daarbij verzet. In de tas van de verdachte trof de politie een flesje met vermoedelijk GHB en twee zakjes met vermoedelijk wiet aan. Deze middelen zijn inbeslaggenomen.
De aanhouding vond plaats naar aanleiding van een melding dat een man zich schreeuwend op een terras ophield. In een horecagelegenheid gooide hij een glas stuk. Als agenten ter plaatse komen dan treffen zij de man aan en spreken hem aan op zijn gedrag. De man wordt verzocht om te vertrekken, waaraan hij geen gehoor geeft.