XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Als je aan de goede kant staat kom je away with murder zowat

De goede kant vandaag, kan zomaar de slechte kant morgen zijn... Dus het blijft Russisch Roulette..

Als "halve terrorist" kan je bij GL de top bereiken. Misschien wel juist. Al geloof ik dat de meesten, zoals bij alle stromingen, hetzelfde willen maar met andere argumenten. Het lijkt echter al gauw, het lijntje is wat dat aangaat dun, bloedfanatiek te worden bij bepaalde clubs waaronder GL.

Jorrit Nuijens locoburgemeester van Diemen doet zijn functienaam eer aan. Hij had eerder in een cafe raar staan schreeuwen. Agenten wilde met hem praten maar toen hij zag dat hij gefilmd werd ging ie flippen. Later op het bureau heeft ie nog een agent in het gezicht gespuugd.

Goed zo:thumbup: Pak ze maar aan die subversieve kutmongolen van Gl
Valt me trouwens op hoe ontzettend amateuristisch politie hier te werk gaat. Ze doen er bijna 8 minuten over om iemand aan te houden met 7+man.

Vanaf 07:00, hoe kansloos.
Vraag hem om mee te werken, doet ie dat niet, dan hop de lange lat eroverheen. Net zo lang totdat hij wel meewerkt. Wat een slap gedoe dit.

Valt me trouwens op hoe ontzettend amateuristisch politie hier te werk gaat. Ze doen er bijna 8 minuten over om iemand aan te houden met 7+man.

Vraag hem om mee te werken, doet ie dat niet, dan hop de lange lat eroverheen. Net zo lang totdat hij wel meewerkt. Wat een slap gedoe dit.

Politie wist toen al dat hij geen joint nam maar iets in zn neus gestopt had. Politie is ook wat rustiger denk ik omdat ze gefilmd worden en het bekend werd dat ie een wethouder is. Laatste wat je dan wil is een politieke rel veroorzaken.

Volgens mij verzet hij zich niet eens echt maar maken ze het zichzelf gewoon moeilijk

7+ vrouw

Hij bood z'n handen aan het begin nog aan dat ze hem maar moesten arresteren. En hij wilde de hele tijd al juist zo graag naar het bureau. :roflol: Had hem dan gelijk z'n zin gegeven.

Lekker geescaleert om een beetje te stoeien. Nou het is ze gelukt hoor :o

Bleib stehen!

Handig, zo'n mentaal- en emotioneel instabiele wethouder met een drugsprobleem.

https://www.at5.nl/artikelen/183996/groenlinkser-begint-wethouderschap-met-uitglijder-op-twitter
De geboren Amsterdammer had op Twitter uitgehaald naar een landelijk voorstel van de VVD en het CDA die opperden om het stemrecht af te pakken van mensen die niet inburgeren. 'Fascistoïde', vond Nuijens dat.

'Dit is een harde uitspraak en past een wethouder niet, ik had dit ook niet met het college besproken. Ik vind de discussie over vreemdelingen en asielzoekers in ons land ontzettend moeilijk, ik ben er te emotioneel over. Ik vind het moeilijk om er op een objectieve manier mee om te gaan en heb er op te emotionele wijze uitspraken over gedaan', zei de verdrietige wethouder.

Onderstaande tweets van hem zijn van gistermiddag. Gisteravond werd ie opgepakt.

Laatst bewerkt:
Wat is dat trouwens met alle succesvolle mensen in de grachtengordel aan de snuif?

Van wat ik hoor lijkt het wel alsof iedereen die boven modaal verdient op kantoor zit te snuiven.

Had ook eens ergens een opdracht waar men doodziek naar huis ging en een uur later erg opgewekt en enthousiast weer terug kwam :o Deden ook met z'n allen dat Wolf of Wallstreet borstgebonk tijdens meetings.

tenor.gif

Ga je er je eigen bullshit van geloven ofzo

Is toch algemeen bekend dat de neus veel gepoederd wordt daarzo

Wat is dat trouwens met alle succesvolle mensen in de grachtengordel aan de snuif?

Van wat ik hoor lijkt het wel alsof iedereen die boven modaal verdient op kantoor zit te snuiven.

Had ook eens ergens een opdracht waar men doodziek naar huis ging en een uur later erg opgewekt en enthousiast weer terug kwam :o Deden ook met z'n allen dat Wolf of Wallstreet borstgebonk tijdens meetings.

tenor.gif

Ga je er je eigen bullshit van geloven ofzo
Van teveel snuif in ieder geval wel. Dat borstgebonk zal het niet minder maken.

Het was vermoedelijk GHB

https://www.politie.nl/nieuws/2019/juni/20/05-man-aangehouden-op-waterlooplein.html

Op grond van artikel 2.2 van de APV, het verstoren van de openbare orde, wordt de man aangehouden. Hij werkte niet mee aan de aanhouding en pleegde daarbij verzet. In de tas van de verdachte trof de politie een flesje met vermoedelijk GHB en twee zakjes met vermoedelijk wiet aan. Deze middelen zijn inbeslaggenomen.

:roflol: Als een volwassen kerel over zichzelf schrijft op bovenstaande manier, minimaal een rubberen kogel op de knie.

Op grond van artikel 2.2 van de APV, het verstoren van de openbare orde, wordt de man aangehouden. Hij werkte niet mee aan de aanhouding en pleegde daarbij verzet. In de tas van de verdachte trof de politie een flesje met vermoedelijk GHB en twee zakjes met vermoedelijk wiet aan. Deze middelen zijn inbeslaggenomen.
Ik vond de alinea voorafgaand aan jouw quote minstens zo interessant..
De aanhouding vond plaats naar aanleiding van een melding dat een man zich schreeuwend op een terras ophield. In een horecagelegenheid gooide hij een glas stuk. Als agenten ter plaatse komen dan treffen zij de man aan en spreken hem aan op zijn gedrag. De man wordt verzocht om te vertrekken, waaraan hij geen gehoor geeft.

Onbeschofte white privileged agenten. Hoe durven ze hem aan te spreken, in zijn groene Amsterdam.

Duidelijk geval police brutality. Enige oplossing is meer diversiteit bij de politie.

GroenLinks is de grootste mong*len partij van het land. Daar moet je een psychose hebben om.mee te kunnen doen en in die onzin te geloven. Als GroenLinks ooit de grootste wordt ben ik weg uit Nederland.

Terug
Naar boven