AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Saunaganger (64) omgekomen bij brand, omstanders helpen niet maar spuiten elkaar nat
Een brand in een saunaclub in de Duitse plaats Hamminkeln (Nederrijn) heeft aan een man het leven gekost. Reddingswerkers hebben vergeefs geprobeerd de 64-jarige man te reanimeren. De sauna is volledig verwoest.

De politie heeft drie mannen aangehouden die de bluswerkzaamheden ernstig hebben verstoord. Ze pikten de brandblusslangen om elkaar nat te spuiten.

De oorzaak van de brand is nog niet bekend.

:roflol:

Is er iets smeriger dan een publieke sauna?

65yah3.gif

Misschien eens een gesprek aanvragen met een psycholoog als je het ok vindt om als 28 jarige seks te hebben met een 10 jarige jonge

Vele jongens dromen ervan. Bij mij in de tijd elke jongen wel. Op de middelbare niet anders. Dus blijf kortzichtig en pathetic denken. Maar als die er aan toe is is die er aan toe.

Vele jongens dromen ervan. Bij mij in de tijd elke jongen wel. Op de middelbare niet anders. Dus blijf kortzichtig en pathetic denken. Maar als die er aan toe is is die er aan toe.

Toen wij met schoolkamp gingen in de eerste moest ik bij de juf op de kamer slapen. Ik had mij er wel meer van verwacht.

Ergens wel mee eens. Ik had op m'n 13 ook een juffrouw die ik maar wat graag had willen doen destijds. Maar toch kan het natuurlijk echt niet, het blijft pedofilie. Ik vind 't wel een geldige vergelijking met meisjes. Jij wilt ook niet dat je 13-jarige dochter later met een vent van 30 thuis komt.

Ergens wel mee eens. Ik had op m'n 13 ook een juffrouw die ik maar wat graag had willen doen destijds. Maar toch kan het natuurlijk echt niet, het blijft pedofilie. Ik vind 't wel een geldige vergelijking met meisjes. Jij wilt ook niet dat je 13-jarige dochter later met een vent van 30 thuis komt.
Dat maakt hem niks uit hoor, al is ze 10 jaar, als je er klaar voor bent ben je dr klaar voor :emo:

Wat een waardeloze discussie eigenlijk. Pedofilie is pedofilie. De volwassene is altijd strafbaar en een waardeloos misbaksel. De minderjarige is altijd een slachtoffer.

Is wat mij betreft ook geen discussie hoor. Gewoon benieuwd waarom je dochter niet geneukt mag worden door een oude vent maar je zoon wel door een oude vrouw.

Omdat mijn dochter respect moet hebben voor der lichaam en der zelf. En mijn zoon overal ze kwakkie in mag dumpen als hij daar vrolijk van wordt. Zolang er geen kind van komt

Daarnaast word het door de maatschappij bijna net zo bekeken. Een man met 10
Wijven is stoer en vrouw met 10 mannen een h**r.

Omdat mijn dochter respect moet hebben voor der lichaam en der zelf. En mijn zoon overal ze kwakkie in mag dumpen als hij daar vrolijk van wordt. Zolang er geen kind van komt

Daarnaast word het door de maatschappij bijna net zo bekeken. Een man met 10
Wijven is stoer en vrouw met 10 mannen een h**r.
Waar jou zoon zijn kwakkie in doet is ook een dochter van een vader. Beetje meten met twéé maten.

Terug
Naar boven