Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Wat een waardeloze discussie eigenlijk. Pedofilie is pedofilie. De volwassene is altijd strafbaar en een waardeloos misbaksel. De minderjarige is altijd een slachtoffer.

Pedofilie is seksuele aantrekking tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. Dit geval is dus geen pedofilie.

Een vriend van mij had als minderjarige ook (vrijwillig) seks met zijn lerares. die heeft zich toch nooit een slachtoffer gevoeld.

Overigens, 20 jaar celstraf is toch belachelijk. Dat is 10x zo lang als wat wij in Nederland aan teruggekeerde IS'ers geven.

Tegenover meisjes is er altijd een fysieke overmacht en meer risico, grotere gevolgen.

Maar om juridisch onderscheid in geslacht te maken is ook weer niet handig.

Tegenover meisjes is er altijd een fysieke overmacht en meer risico, grotere gevolgen.

Maar om juridisch onderscheid in geslacht te maken is ook weer niet handig.
Is toch ook hetzelfde als een meisje een jongen klappen geeft. Maar als het andersom gebeurt heb je een probleem.

• Like
Waarderingen: Apw
Hangt ervan af, heeft die kerel van 50 een 10 incher? :thinking:

• Like
Waarderingen: mat
Op de boot wachten

20190714_145231.jpg

Pedofilie is seksuele aantrekking tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. Dit geval is dus geen pedofilie.

Een vriend van mij had als minderjarige ook (vrijwillig) seks met zijn lerares. die heeft zich toch nooit een slachtoffer gevoeld.

Overigens, 20 jaar celstraf is toch belachelijk. Dat is 10x zo lang als wat wij in Nederland aan teruggekeerde IS'ers geven.

20 jaar voor dit "vergrijp" is hoe dan ook belachelijk, wat je hier verder ook van vindt.

Heb er zijdelings wel wat van meegekregen in de Engelstalige pers.

Ze mag blij zijn met 20 jaar, want het gaat om een plea deal. De aanklachten waren niet op twee handen te tellen.

Haar man is trouwens de ultieme cuck.

Laatst bewerkt:

Waar word beweert dat de jongen geslachtsrijp is?
(20jaar is wel extreem ja omdat er imo geen dwang is)

Niet de eerste keer dat dit voorbij komt. Ik vind het vreemd dat we dit niet testen in de kindertijd. Eén op achtduizend is best veel.

Terug
Naar boven