MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

5741, alstu. Ik doe alleen aan positieve karma.

Ik ben wel gevleid door alle karmapuntjes die binnenvloeien :roflol::fapn:

A2D3C494-9FCE-41E1-8D2E-B2D8E01D9619.jpeg

• Like
Waarderingen: Vonk

Vind die laatste opmerking wel een goede van hem, vraag die eigenlijk nooit gesteld wordt.

Autochtone ondernemers discrimineren allochtonen, maar wat doen allochtone ondernemers/beslissingnemers.

Als ik solliciteer bij een AH, en de manager is Turks, wat gebeurt er dan als er ook Turkse sollicitanten zijn? Weet genoeg supermarkten/mcdonalds/kfc's waar bijna alleen maar zwarten werken. Solliciteren daar geen blanken dan?

Ben wel beetje zat dat elke blanke direct als racist bestempeld wordt

Als al die zwarten vinden dat de blanke Nederlander een bevoorrechte racist is en ze hier gediscrimineerd worden, waarom gaan ze dan niet terig naar hun eigen land?

:D

Daar werkt de racisme kaart niet.

sglgyo.gif

De blanke medewerkers moeten van Sylvana Simons en GL-wethouder Rutger Groot Wassink leren hoe bevoorrecht zij als blanken wel niet zijn. Koekoek!
Daar heb ik geen les voor nodig. Je zal maar een n*ger zijn...

:trollfacex:

tumblr_mhbvbf0fn91rm9kjpo1_250-gif.gif

Reeds gepost zie ik. Excuus.

Laatst bewerkt:
zo blij dat ik niet in Amsterdam woon.

ze moeten computerspelletjes doen om hun white privilige te leren, dan moet ik meteen aan south park the game denken
a4GN91y_700b.jpg
Lol ik zat die game (the fractured but whole) eergister weer te spelen. Kging de eerste keer helemaal stuk bij die character creation waar je huidskleur moet kiezen. Als je een tijdje wacht hoor je Cartman zeggen:

"Don't worry this doesn't effect combat.. just every other aspect of your whole life."
:roflol:

Misschien heb ik te veel internet filmpjes gekeken maar is het raar als ik daar serieus rekening mee houd als ik op een perron sta? Gebeurd best vaak en anders pogingen tot. Zie al die loslopende gekkies in de randstad er ook wel voor aan.

Terug
Naar boven