XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Misschien heb ik te veel internet filmpjes gekeken maar is het raar als ik daar serieus rekening mee houd als ik op een perron sta? Gebeurd best vaak en anders pogingen tot. Zie al die loslopende gekkies in de randstad er ook wel voor aan.

Ik ben ook een beetje paranoia :roflol: Ik hou iedereen altijd goed in de gaten bij de trein, en als de trein er aan komt zorg ik altijd dat er niemand achter mij/dichtbij mij staat :gek: I'm not ready to die yet..

Op dezelfde dag is daar ook een baby van 3 maanden neergestoken ,wtf

Was er ook niet eens een gast die met een hakbijl een volslagen onbekende had vermoord op een perron?

Bijl doet me aan deze denken

Die schreckliche Messer-Attacke auf ein Baby (3 Monate) in Rostock: Nach dem Angriff hing der Täter für einen Moment kopfüber am Balkon, ein Polizist griff nach seinen Füßen. Dann rutschte der 40-Jährige ab, stürzte fünf Etagen tief in Tod.

STAND DER MANN UNTER DROGEN?

Nach ersten Ermittlungen soll in der Wohnung vor der Tat Rauschgift konsumiert worden sein. Die Staatsanwaltschaft hat deshalb unter anderem eine Blutuntersuchung des Mannes angeordnet.

Er hatte sich in der Wohnung verbarrikadiert – mit seiner Ex-Freundin (18), einem Jungen (7) und dem Baby, das er mit einem Messer schwer verletzte. Zeugen hörten, wie der Mann brüllte: „Du hast mein Leben zerstört, jetzt zerstöre ich deines.“ Nach BILD-Informationen hatte sich die 18-jährige Mutter von ihm getrennt.

Waar is Albert Pierrepoint wanneer je hem nodig hebt?

Hey, reli-gekkies...

Ziet er uit als een marxist. Kan er geen traan om laten.

Doe Frank Masmeijer de groeten!

Sportschool heeft voor het eerst in decennia airco/lucktkoeling units, maar gaan ook opeens dicht als het warmer dan 30 gr wordt :o waarom dan :o

Jaren gewoon moeten zwoegen bij elke temperatuur maar nu het iets meer stroom kost :o paupers :o

Laatst bewerkt:
Had ik die laatst ook niet gepost?

Terug
Naar boven