Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou kunnen beginnen met iedereen in het bezit van 1 of meerdere beelden van een paard of adelaar. En mensen die al de tweede generatie w.a.o.’er in het gezin zijn.
Alhoewel ik vermoed dat er veel overlap tussen deze twee groepen zit.
Sowieso, mensen doodschieten is m'n grootste ambitie.
Sowieso, mensen doodschieten is m'n grootste ambitie.
Pow, right in the kisser!
Die serie was echt super. Scandinavische humor met een vleugje Soprano’s.
Die serie was echt super. Scandinavische humor met een vleugje Soprano’s.
Heb je Black Mirror en de film Black Mirror Bandersnatch al gezien? De film moet ik nog kijken (heb geen Netflix), maar schijnt geniaal te zijn.Thanks voor de tip. Was al wat rond aan het zoeken op netflix maar kon niks vinden wat me beviel. Vanavond hier eens aan beginnen
Nee Bert allebei nog niet gezien. Zal ze vanavond eens opzoekenHeb je Black Mirror en de film Black Mirror Bandersnatch al gezien? De film moet ik nog kijken (heb geen Netflix), maar schijnt geniaal te zijn.
Black Mirror is een serie, of eigenlijk een reeks van miniseries/-films die je gewoon los van elkaar kunt zien. Ik weet natuurlijk niet wat je smaak is, maar vond iedere afzonderlijke aflevering echt geniaal en boeiend. Ik heb ook niets anders dan lof en goeie reviews hierover gehoord:Nee Bert allebei nog niet gezien. Zal ze vanavond eens opzoeken
Black Mirror is een serie, of eigenlijk een reeks van miniseries/-films die je gewoon los van elkaar kunt zien. Ik weet natuurlijk niet wat je smaak is, maar vond iedere afzonderlijke aflevering echt geniaal en boeiend. Ik heb ook niets anders dan lof en goeie reviews hierover gehoord:
https://www.imdb.com/title/tt2085059/
Laatse serie die ik gekeken en gevolgd heb zijn the 100 en homeland en the rain.
Het is niet allemaal reëel, maar m.i. hoeft dat ook niet per se; fascinerend is het in ieder geval. Houdt het onmogelijk voor mogelijk. Als je kijkt wat er nu mogelijk is, zullen mensen 80 jaar geleden ook gedacht hebben dat dat veel te ver gezocht was.Nou ik vond sommige afleveringen anders behoorlijk vergezocht, maar wellicht ligt dat aan mijn gebrek aan fantasie of overvloed aan realisme.
Bloodline en Ozark zijn ook wel leuke series. Maar bloodline is volgens mij ineens gestopt gvd.

Deel 2 van de rain was inderdaad niet zo boeiend.The rain seizoen 2 komen wij niet doorheen, dat is nog triester gemaakt dan seizoen 1 die al discutabel was...
The 100 kan best leuk zijn maar in seizoen 5 zijn wij het een beetje kwijtgeraakt.. Het avontuurlijke was juist zo leuk en niet het oorlog voeren tussen de kampen.
Zet hem er nu op.Danny... DANNYYYYYYYYYYY
Bad Blood is ook een aanradertje![]()

ken de serie niet , ik lees iets met brandstichting PRESENTDeel 2 van de rain was inderdaad niet zo boeiend.
Laatste seizoen van the 100 vond ik beter dan wat de voorstukjes me lieten zien. Ben nog steeds aan het wachten tot ze heel het sanctum af gaan branden maar het heeft wel zijn charme verloren ondertussen.