MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

:roflol:

Je kan beter je boete betalen...
Mooi man. Dit is echt genieten. Sowieso ben je een halve staatsmongool, country girl of niet, als je tegen een agent in de USA bijdehand gaat doen. Taseren was volgens mij omdat zijn eigen wijf doorgaans evenmin wilt luisteren en deze woede projecteerde o.i.d.

Gezien haar wagen lijkt 80 dollar me sowieso geen groot probleem.

Gezien haar wagen lijkt 80 dollar me sowieso geen groot probleem.
Kost geen klote daar. Zelfs kasten van huizen vind je voor minder dan de prijs in Oost Groningen. Maar 80 dollar moet wel kunnen idd. Buren waren Canadezen vroeger, verbaasde mij er altijd over dat een Grand Voyager om en nabij de 15 duizend dollar was. Een villa met een lap grond er omheen iets van 50-70. Oklahomo is geen Canada maar voor het idee.

Kost geen klote daar. Zelfs kasten van huizen vind je voor minder dan de prijs in Oost Groningen. Maar 80 dollar moet wel kunnen idd. Buren waren Canadezen vroeger, verbaasde mij er altijd over dat een Grand Voyager om en nabij de 15 duizend dollar was. Een villa met een lap grond er omheen iets van 50-70. Oklahomo is geen Canada maar voor het idee.
Oklahoma is ook de Achterhoek van de vs. Daar heb je 1000 hectare maisland + boerderij voor 3 kratten Grolsch en een oude fiets.

auto’s zijn allemaal op afbetaling. Er zijn genoeg mensen die een cadilac rijden en geen twee stuivers bezitten.

Oklahoma is ook de Achterhoek van de vs. Daar heb je 1000 hectare maisland + boerderij voor 3 kratten Grolsch en een oude fiets.

auto’s zijn allemaal op afbetaling. Er zijn genoeg mensen die een cadilac rijden en geen twee stuivers bezitten.
Zoals het een echte redneck betaamt.

• Like
Waarderingen: 040B

Haha, wat mooi verwoord. :hahaha:
In R'dam-Zuid heb je trouwens ook achterstandswijken genoeg waar dikke Mercedessen voor de deur van pauperflats staan. Een woning is het enige dat ik ooit op afbetaling/hypotheek zou kopen.

These Are The 10 Most Redneck States In America

We looked at science and data to determine which states in America are redneck heaven.

:hahaha:
Niet eens Texas. ???
3800.jpg.pagespeed.ce.JIFCFH40Xf.jpg

Nee, daar is het te streng voor rednecks. :o

Wat een engnek die blanke mafkees naast die kopdoek..

20190731_224802.jpg

Pis jij nou gewoon in een fles?

• Like
Waarderingen: mat
Ik vind dat het mag worden benoemd, we moeten eens stoppen met het verbloemen van bepaalde nieuwsberichten. Noem het beestje bij het naampje, feitelijk en op waarheden berust.

Horror-Attacke in Stuttgart: Mann mit Schwert getötet
Syrer (28) tötet 36-Jährigen mit Schwert
https://www.blick.ch/news/ausland/a...-mann-36-mit-schwert-getoetet-id15446200.html

Enige bron die afkomst benoemt, weet niet of het klopt maar er mag niet zomaar wat vermeld worden toch.

Ik vind dat het mag worden benoemd, we moeten eens stoppen met het verbloemen van bepaalde nieuwsberichten. Noem het beestje bij het naampje, feitelijk en op waarheden berust.

Had ff verwijderd vanwege het filmpje erbij. Weet niet of zulke beelden ervan nog gepost mogen worden?

Volgens mij wel in een spoiler, kijken op eigen risico.. T is sowieso een aardappelfilm.

Ik eis zwaardere regelgeving op alle soorten metaal met een scherpe rand!

Zo ben ik :)

20190801_131410.jpg

Terug
Naar boven