Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Marokkaanse leerkracht roept op om Belgische vrijwilligsters in korte broek te onthoofden: haatverspreider opgepakt

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg

De Marokkaanse politie heeft een man opgepakt die op Facebook had opgeroepen tot onthoofding van enkele Belgische vrijwilligers in Marokko. De jonge vrouwen van Bouworde vzw hadden een filmpje gedeeld van hun werk op een werf in het zuiden van Marokko, waarin ze onder een stralende zon in korte broek te zien zijn.

De man die het haatbericht had verspreid, is een 26-jarige leraar uit het noorden van Marokko. Hij werd maandag gearresteerd. Volgens de Marokkaanse staatsveiligheid zal de twintiger vervolgd worden voor “het aanzetten tot terroristische daden”.

Het filmpje van de Belgische vrijwilligsters, dat opgenomen werd in een dorp nabij van Taroudant, verscheen drie dagen geleden op YouTube en werd ook getoond op de Marokkaanse televisie. Ook Ali El Asri, van de regerende Partij voor Gerechtigheid en Ontwikkeling (PJD) uitte zijn woede om de kledingkeuze van de vrijwilligers. “Sinds wanneer gaan Europeanen werken in kledij die bedoeld is om te zonnebaden”, hekelde de man op Facebook.

Vele andere commentaren daarentegen prezen echter de “toewijding” van de vrijwilligers die “het werk kwamen doen in plaats van de lokale leiders”. De jonge vrijwilligers werkten samen met een lokale vereniging, legden ze uit in de reportage. “De mensen zijn erg aardig en vriendelijk, ik hou van Marokko”, getuigde Luna, een van de jongeren die in de video werd geïnterviewd.

Volgens Bouworde vzw zijn de jongeren ter plaatse op geen enkel moment in gevaar geweest, klinkt het in een reactie aan de VRT. Bouworde vzw is een organisatie die wereldwijd vrijwilligersreizen organiseert voor jongeren tussen 15 en 30 jaar.
“Sinds wanneer gaan Europeanen werken in kledij die bedoeld is om te zonnebaden”

:roflol:

:roflol: 30.000,00

hiervoor had je ook 60 arme gezinnen met kinderen uit deze gemeente even op vakantie kunnen laten gaan,

maar ja ,prioriteiten

Liever daar aan dat besteden dan aan asieleisers uit Lichtgetintië. Met hun mieles en telefoonkaarten en al die baby's die ze verwekken.

Next

[QUOTE
Dacht doe jou ff na.

Bij mij altijd een spaatje

ik ben 100% geheelonthouder ,no drugs ,o,o alcohol ,geen nicotine en geen caffeine in welke vorm dan ook

dus je ziet het ,er zijn ook nog gezonde bruinhemden ,hihihi

p.s ik lees net dat die schultenbrau gewoon bij Bavaria in Lieshout word gemaakt

[QUOTE

ik ben 100% geheelonthouder ,no drugs ,o,o alcohol ,geen nicotine en geen caffeine in welke vorm dan ook

p.s ik lees net dat die schultenbrau gewoon bij Bavaria in Lieshout word gemaakt

Ik drink tegenwoordig gemeentepils.

[QUOTE

Saaie vent ben je.

Ook niet na klussen of bij bloedheet weer een gele rakker?

Saai misschien niet, maar ze hebben wel lange tenen.

Justitie eist 7 jaar cel tegen man die met 680.000 euro per ongeluk in politieauto stapte
Een 33-jarige Rotterdammer met 680.000 euro op zak is door zijn eigen ‘vergissing’ letterlijk in de armen van de politie gelopen. Dat bleek vandaag tijdens de rechtszaak tegen de man.

De man probeerde op 16 december met een zware sporttas in te stappen in een onopvallende politiewagen in Rotterdam-Oost. De politieauto stond daar in het kader van een oefening. Justitie denkt dat de Rotterdammer per ongeluk in de auto probeerde te stappen. Mogelijk wilde hij de tas met inhoud afleveren bij een tweede verdachte die verderop met zijn auto stond te wachten. Die auto had een verborgen ruimte.

In de tas van de Rotterdammer bleek bijna zeven ton te zitten. De politie doorzocht vervolgens ook de woning van de man. Daar werd in een kluis bijna 67 kilo cocaïne gevonden, net als een vuurwapen en munitie. De kluis moest met behulp van een hoogwerker van de brandweer uit het huis worden getakeld.

67 kilo coke en 680.000,00 kwijt door niet goed op te letten ,die kan beter heel ver gaan verhuizen na zijn gevangenisstraf :roflol:

Terug
Naar boven