ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet klagen want jij woont nog thuis!

Heb ik jou in vertrouwen vertelt. Niet leuk dat je dit zo publiekelijk post.
Dit is ook een beetje het plaatje wat ik veelal hoor @SteksLigt erg aan waar je woont. Mijn broertje verdiend 150k + wat zijn vrouw binnen brengt.
En zij gaan binnenkort vertrekken uit SF naar Oakland omdat ze de 8500 dollar huur per maand gewoon niet meer kunnen opbrengen.
Gewoon een rijke vriendin zoeken
Dat sowieso. Marry up, not down.
Ja want hij heeft een eigen huis en is baas van een forum
Ik heb gehoord dat alle advertenties op het forum gekoppeld zijn aan zijn Google Adwords account.Ja want hij heeft een eigen huis en is baas van een forum

Dit is ook een beetje het plaatje wat ik veelal hoor @Steks
En dan is huren daar nog goedkoper dan dat hij zou kopen of niet? Council taxes kunnen zo bizar zijn daar dat daar al 2 NL jaarsalarissen in kunnen zitten!!
Kortom Nederlanders klagen zich helemaal het leplazerus, zijn ze dol op... Maar begrijpen niet in wat voor geweldig land ze eigenlijk wonen..
Mocht jouw broertje arbeidsongeschikt worden of zijn baan verliezen is er niets om hem op te vangen.. En van die 150k heeft hij maar verdomd weinig mogelijkheid om een eigen vangnet te bouwen.. En dat is gewoon de werkelijkheid+ nog eens het simpele feit dat je daar écht niets moet krijgen qua gezondheid
Heb wel eens gezien dat zwervers in nyc 6-8k per maand binnen halen met lege flessen verzamelen en nog onder een brug moeten slapen lol
Nou en. Ga nu het voetbal topic maar weer verzieken.Goed discussie dit. Vooral omdat er 50 staten zijn met verschillende spelregels.![]()

Nou en. Ga nu het voetbal topic maar weer verzieken.![]()
Tja is ook.. Te weinig voor NYCAls je een beetje kunt rekenen weet je dat dit BS is. Als ze 10 uur per dag zouden werken moeten ze 20 tot 30 dollar per uur binnen harken met het verzamelen van lege flessen.