MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

GL,Denk en D66 weer forse zetelwinst
Zou het. Dan hoop ik dat ze maar gauw een republiek zullen worden. Wat soms al zo lijkt wanneer het stelletje rooien/groenen zich weer eens niet aan de voorgeschreven wetten en regelgeving houden komend uit Den Haag. Al weet ik zeker dat er een grote groep Amsterdammers is die er heel anders over denken. Meesten reeds wonend buiten de stad.

Waren de trays Shultenbräu in de aanbieding?

Nee je moeder wel.

Ja, buiten jij heeft niemand meer interesse in haar.

A Florida teacher told students if he were a school shooter, he'd have a 1,000-person body count
https://edition.cnn.com/2019/08/23/us/florida-teacher-school-shooter/index.html

The teacher told students if he were a school shooter he'd plant improvised explosive devices (IEDs), then "fire a couple rounds and wait for everyone to hide, then press a button and boom -- everyone would die," according to student testimony.

The teacher also said "he would put a bomb in the corner and put nails in it for shrapnel," another student told police.

Ik mag hem wel.

Weer Drenthe

Ben geen fan van lynchen. Waar houdt het dan op? :dunno:

Laatst bewerkt:
Juist. Beter dan aangifte doen en wachten tot het echt een keer mis gaat en zo'n smeerhond je kindje te pakken neemt. Ik vind het terecht. Als het iig echt een pedo was.

Voor eigen rechter spelen is nooit de juiste oplossing en iemand dood slaan al helemaal niet. Hopelijk worden dit soort mensen zwaar gestraft.

Terug
Naar boven