- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat een onzin. Voor eigen rechter spelen is altijd de juiste oplossing, helemaal in dit land van slappe straffen.Voor eigen rechter spelen is nooit de juiste oplossing en iemand dood slaan al helemaal niet. Hopelijk worden dit soort mensen zwaar gestraft.
Voor eigen rechter spelen is nooit de juiste oplossing en iemand dood slaan al helemaal niet. Hopelijk worden dit soort mensen zwaar gestraft.
Omdat men in Rusland ook voor eigen rechter speelt on dit soort situaties. Zoals het hoort.Klopt hier heb je geen pedo's
Dat is geloof ik echt iets typisch Nederlands
In Afrika steken ze zulke gasten gewoon in de fikOmdat men in Rusland ook voor eigen rechter speelt on dit soort situaties. Zoals het hoort.
Omdat men in Rusland ook voor eigen rechter speelt on dit soort situaties. Zoals het hoort.
Omdat men in Rusland ook voor eigen rechter speelt on dit soort situaties. Zoals het hoort.
mensen oordelen te makkelijk ,op het moment dat je ziet dat iemand aan je kind zit dan slaan alle stoppen door ,
op dat moment ben je blind voor de eventuele gevolgen ,thats how natures work
De gevangenissen en tbs klinieken zitten vol met mensen die ff blind waren voor de eventuele gevolgen.
Filmen en rechten proberen te verkopen. Kansen zien en van een nood een deugd maken.ok ,dus als jij je vriendin tegen haar zin gepaald ziet worden door een paar grote n*gers ga je eerst de politie bellen
ok ,dus als jij je vriendin tegen haar zin gepaald ziet worden door een paar grote n*gers ga je eerst de politie bellen
Ik denk dat er op dat pleintje vol met ouders en kinderen niet dusdanige handelingen werden verricht dus deze vergelijking gaat niet op.
mensen oordelen te makkelijk ,op het moment dat je ziet dat iemand aan je kind zit dan slaan alle stoppen door ,
op dat moment ben je blind voor de eventuele gevolgen ,thats how natures work
het broekje van het meisje was al uit en meneer de pedofiel viel de vader aan
Zie je. Een klein zetje geven zorgt voor een constructievere oplossing. Dan hoef je ook de rechten niet te delen achteraf.ja dat zou ook kunnen ,dan zou ik er wel meteen een snuff movie van maken ,brengt meer op