Hij liet haar op handen en knieën met een hondenriem rondkruipen en en uit een waterbak drinken en zij liet zich daarbij filmen. Dan heb je iemand wel gebroken hoor!
Dat is in de kennissenkring van @johnyjordaan heel normaal.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij liet haar op handen en knieën met een hondenriem rondkruipen en en uit een waterbak drinken en zij liet zich daarbij filmen. Dan heb je iemand wel gebroken hoor!
Ja, maar als iedereen het leuk vindt en er geen dwang en chantage bij komt kijken dan moeten volwassenen lekker zelf weten wat ze samen voor ranzigheden en perversiteiten uitvoeren.Dat is in de kennissenkring van @johnyjordaan heel normaal.
Het Femke Halsema effect. Het is kennelijk nog altijd lucratief om met een knokploeg door krakers uit huizen te trappen.
PS Wel typisch dat meneer een aannemer inhuurt die onder allerlei valse namen opereert en klaarblijkelijk zijn echte naam niet eens wist.
En dan alsMet 10 man als Rutger GW niet thuis is zijn huis kraken. En dan GW filmen als hij thuis komt en kijken hoe hij reageert. Dat op internet gooien.
Dansje is nog best moeilijk onder de knie te krijgenEn dan alsTymbooRutger GW aankomt het dansje doen zoals Joep. Of laat hem lekker weer teruggaan naar Doetinchem. Hij woont volgens mij nog steeds in de Staatsliedenbuurt, een buurt met een roerig verleden rondom de krakersrellen.
Niet oefenen. Als het grote moment daar is gaat het vanzelf. Als een warm mes door (room)boter.Dansje is nog best moeilijk onder de knie te krijgen
Je verwacht het niet
Maar is wel een gevaar? Of kon het wel weer even omdat het anders zo zielig is dat het beestje binnen moet blijven? Voortaan misschien aangelijnd houden?Een tbs'er mag echter pas met verlof als hij of zij voldoende vooruitgang heeft geboekt.
Jean-Claude Juncker, de uittredende voorzitter van de Europese Commissie, vindt dat de tolerantie tegenover Franstaligen aan de Belgische kust afneemt. In een interview met De Tijd en L’Echo zegt de Luxemburger dat hij er dan maar Duits spreekt. “Dat kan blijkbaar wel. Ik vind dat schandalig belachelijk.”
Juncker brengt elk jaar enkele dagen in Middelkerke door. “Dertig jaar geleden kon ik bij de slager of de bakker gerust iets in het Frans bestellen. Vandaag wordt dat niet meer geaccepteerd, dus praat ik Duits”, zegt hij in De Tijd en L’Echo.
“België zou het model kunnen zijn voor een geslaagd samenwonen. Helaas is dat nog niet het geval. Ik heb nog nooit een Belg ontmoet die trots is op zijn land.”

Ik geloof ook weinig van het artikel. Ik ben vorig weekend in De Panne geweest en een groot deel van de horeca uitbaters praten gewoon Frans en vertikken het zelfs Nederlands te praten. Best een raar fenomeen in het Nederlandstalig gedeelte van een 2(3)-talig land.Juncker: “Franstaligen worden aan de Belgische kust niet meer aanvaard”
Hoe zou België een geslaagd model kunnen zijn? Er is al hommeles sinds 1830. 't Zou ook kunnen dat ze hem, gezien zijn drankprobleem, niet begrijpen wanneer hij Frans begint brabbelen.