Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Deze nieuwe fitnesstrainers leren het vak in de gevangenis

Gedetineerden uit de penitentiaire inrichting Krimpen aan den IJssel volgen binnen de gevangenismuren een sportopleiding. Daardoor kunnen ze na hun vrijlating makkelijker een baan vinden.

In de tussentijd wil Wigman de jongens die willen doorleren, lessen tot Leider Sportieve Recreatie aanbieden. ,,Dan kunnen ze, als hun straf hebben uitgezeten, aan de slag bij sportverenigingen.’’

lol ,gelukkig vragen ze bij sportclubs nooit om een VOG

Het Femke Halsema effect. Het is kennelijk nog altijd lucratief om met een knokploeg door krakers uit huizen te trappen.

PS Wel typisch dat meneer een aannemer inhuurt die onder allerlei valse namen opereert en klaarblijkelijk zijn echte naam niet eens wist.

Ik verbaas me er telkens weer over dat mensen in zo''n geval nog het nieuws zoeken. Iedereen kent toch wel een mannetje of 10 die bereid is om met een paar kettingzagen en knuppels die 3e wereld-apen uit dat huis te trappen? 's Nachts de deur open breken en de 1e de beste die aan komt met z'n : whatchu do whatchu do zaag je z'n kop doormidden.

Met 10 man als Rutger GW niet thuis is zijn huis kraken. En dan GW filmen als hij thuis komt en kijken hoe hij reageert. Dat op internet gooien.

Met 10 man als Rutger GW niet thuis is zijn huis kraken. En dan GW filmen als hij thuis komt en kijken hoe hij reageert. Dat op internet gooien.
En dan als Tymboo Rutger GW aankomt het dansje doen zoals Joep. Of laat hem lekker weer teruggaan naar Doetinchem. Hij woont volgens mij nog steeds in de Staatsliedenbuurt, een buurt met een roerig verleden rondom de krakersrellen.

Kan je niet gewoon als eerste je eigen pand kraken tijdens de verbouwing? :thinking:

En dan als Tymboo Rutger GW aankomt het dansje doen zoals Joep. Of laat hem lekker weer teruggaan naar Doetinchem. Hij woont volgens mij nog steeds in de Staatsliedenbuurt, een buurt met een roerig verleden rondom de krakersrellen.
Dansje is nog best moeilijk onder de knie te krijgen

Dat pedos vieze oude mannen zijn en in oude glimmende trainingspakken rondlopen met opgedroogde kwakkies er op kunnen we ook wel wegstrepen.

Laatst bewerkt:
Reeds terecht

Nooit meer naar buiten laten.

Juncker: “Franstaligen worden aan de Belgische kust niet meer aanvaard”
Jean-Claude Juncker, de uittredende voorzitter van de Europese Commissie, vindt dat de tolerantie tegenover Franstaligen aan de Belgische kust afneemt. In een interview met De Tijd en L’Echo zegt de Luxemburger dat hij er dan maar Duits spreekt. “Dat kan blijkbaar wel. Ik vind dat schandalig belachelijk.”

Juncker brengt elk jaar enkele dagen in Middelkerke door. “Dertig jaar geleden kon ik bij de slager of de bakker gerust iets in het Frans bestellen. Vandaag wordt dat niet meer geaccepteerd, dus praat ik Duits”, zegt hij in De Tijd en L’Echo.

“België zou het model kunnen zijn voor een geslaagd samenwonen. Helaas is dat nog niet het geval. Ik heb nog nooit een Belg ontmoet die trots is op zijn land.”
:roflol:

Hoe zou België een geslaagd model kunnen zijn? Er is al hommeles sinds 1830. 't Zou ook kunnen dat ze hem, gezien zijn drankprobleem, niet begrijpen wanneer hij Frans begint brabbelen.

Niemand begrijpt hem ongeacht welke taal hij gebruikt

Juncker: “Franstaligen worden aan de Belgische kust niet meer aanvaard”

:roflol:

Hoe zou België een geslaagd model kunnen zijn? Er is al hommeles sinds 1830. 't Zou ook kunnen dat ze hem, gezien zijn drankprobleem, niet begrijpen wanneer hij Frans begint brabbelen.
Ik geloof ook weinig van het artikel. Ik ben vorig weekend in De Panne geweest en een groot deel van de horeca uitbaters praten gewoon Frans en vertikken het zelfs Nederlands te praten. Best een raar fenomeen in het Nederlandstalig gedeelte van een 2(3)-talig land.

Terug
Naar boven