XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Karskens is een beetje losgeslagen. Is hier geen voormalig oostblok.

Dat is al een tijdje zo. Aangifte doen tegen de EU? (of wat het ook was)

Ladies and gentlemen... :thumbup:

• Like
Waarderingen: 040B

31 miljoen euro aan upgrades maakt pantservoertuigen Belgisch leger “compleet onbruikbaar”

Lol

Ik vraag me sowieso af waarvoor het Belgische leger eigenlijk dient? In bv. Afghanistan zijn het achterhoedezwijnen, want er zijn er, in al die jaren, welgeteld zero point zero gesneuveld.

Stap 1: Verlaat de NAVO

giphy.gif

Ik kreeg net deze SMS'jes van burgernet:

Screenshot_20191221-122551_Messages.jpg

Je bent jong, bent met je vrienden en het is zaterdag laat in de ochtend. Wat ga je doen?

Een fucking inbraak plegen op klaarlichte dag.. met je ALDI tas.

Kansloos.

Tsja nu plofkraken op pinautomaten moeilijker zijn worden ze tot zulke wanhoopsdaden gedreven om deze winter door te komen

Denk niet dat dit nu precies dezelfde doelgroep is

Hoeveel gevallen zullen echt uit onhoudbare situaties zijn? (huiselijk geweld enzo)

Alle die ik ken komen neer op dat mevr. de man saai vind geworden en tinder en alimentatie aantrekkelijker zijn dan een stabiel huishouden voor de kids behouden.

Hoeveel gevallen zullen echt uit onhoudbare situaties zijn? (huiselijk geweld enzo)

Alle die ik ken komen neer op dat mevr. de man saai vind geworden en tinder en alimentatie aantrekkelijker zijn dan een stabiel huishouden voor de kids behouden.
Wat zijn onhoudbare situaties, is dat echt alleen huiselijk geweld enzo? Met alleen maar ruzie is het toch ook geen thuis.

Het is natuurlijk wel een spannende vlucht Tinder en dergelijke, makkelijker dan te proberen er iets van te maken. En saai ook, zo'n burgerlijke lul die maar aan het werk is om het gezin draaiend te houden.

Mensen die dergelijke keuzes dan ook helemaal gaan rationaliseren en de omgeving doet daar dan vrolijk aan mee. Het zou hilarisch zijn als er niet zoveel pijn en ellende bij komt kijken.

Laatst bewerkt:

T is wel erg zwart wit bij jou allemaal he? Een vrouw moet geslagen worden en anders is het vaak een tinderhoer. Geheimpje: mannen verlaten ook weleens de relatie en relaties gaan ook om andere redenen uit.

Wat zijn onhoudbare situaties, is dat echt alleen huiselijk geweld enzo? Met alleen maar ruzie is het toch ook geen thuis.
Eens, ik bedoel niet alleen fysiek geweld. (enzo) Maar veel narigheid zou met pijn en moeite nog wel wat aan te doen moeten zijn. Vraag is in hoeverre de narcistische maatschappij de motivatie daartoe af doet nemen. (of misschien zelfs juist motiveert om ruzie te initieren)

T is wel erg zwart wit bij jou allemaal he? Een vrouw moet geslagen worden en anders is het vaak een tinderhoer. Geheimpje: mannen verlaten ook weleens de relatie en relaties gaan ook om andere redenen uit.
Ik ben niet achterlijk en snap dat er verschillende redenen zijn. Dat ontkende ik ook helemaal niet.

Ik stel een simpele vraag over de verdeling van de redenen om na te denken over hoeveel gevallen "onnodig" zijn.

Het gaat om op sommige plaatsen tot 30% van de kinderen. En rondkijken/contacten op dating sites waar een zeer groot deel van de vrouwen zo'n moeder is geeft ook een bepaalde indruk.

Geconfronteerd met zulke hoeveelheden is mijn eerste aanname dat een aanzienlijk deel niet uit ernstig lijden voortkomt maar uit relatief oppervlakkige "gemakzucht". Mijn ervaringen zijn niet anders dan dat ze bij die generalisatie passen.

Als jij een beeld hebt dat dit heel anders ligt met ervaringen die dat ondersteunen dan ben ik daar juist heel benieuwd naar. Zo was de intentie van de vraag.

Aan de andere kant moet ik ook bekennen dat tinderen een deel van die kinderen voortgebracht heeft, dat is ook wel zo.

Ik zet binnen tien minuten aan naar de moeder der Paupersteden. @Arminius if you want to dance, now is your chance.

Laatst bewerkt:
Grapje maken op FB en dan voor racist uitgemaakt worden lol.

Terug
Naar boven