- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZwartboekDat is al een tijdje zo. Aangifte doen tegen de EU? (of wat het ook was)

Wat zijn onhoudbare situaties, is dat echt alleen huiselijk geweld enzo? Met alleen maar ruzie is het toch ook geen thuis.![]()
Steeds meer kinderen wonen in een eenoudergezin
Het aantal kinderen dat in een eenouderhuishouden woont, is de afgelopen twintig jaar toegenomen. In 1999 woonde 11 procent van de kinderen in een eenoudergezin, begin 2019 was dit 16 procent. Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), dat het onderzoek uitvoerde in...www.nu.nl
Hoeveel gevallen zullen echt uit onhoudbare situaties zijn? (huiselijk geweld enzo)
Alle die ik ken komen neer op dat mevr. de man saai vind geworden en tinder en alimentatie aantrekkelijker zijn dan een stabiel huishouden voor de kids behouden.
![]()
Steeds meer kinderen wonen in een eenoudergezin
Het aantal kinderen dat in een eenouderhuishouden woont, is de afgelopen twintig jaar toegenomen. In 1999 woonde 11 procent van de kinderen in een eenoudergezin, begin 2019 was dit 16 procent. Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), dat het onderzoek uitvoerde in...www.nu.nl
Hoeveel gevallen zullen echt uit onhoudbare situaties zijn? (huiselijk geweld enzo)
Alle die ik ken komen neer op dat mevr. de man saai vind geworden en tinder en alimentatie aantrekkelijker zijn dan een stabiel huishouden voor de kids behouden.
Eens, ik bedoel niet alleen fysiek geweld. (enzo) Maar veel narigheid zou met pijn en moeite nog wel wat aan te doen moeten zijn. Vraag is in hoeverre de narcistische maatschappij de motivatie daartoe af doet nemen. (of misschien zelfs juist motiveert om ruzie te initieren)Wat zijn onhoudbare situaties, is dat echt alleen huiselijk geweld enzo? Met alleen maar ruzie is het toch ook geen thuis.
Ik ben niet achterlijk en snap dat er verschillende redenen zijn. Dat ontkende ik ook helemaal niet.T is wel erg zwart wit bij jou allemaal he? Een vrouw moet geslagen worden en anders is het vaak een tinderhoer. Geheimpje: mannen verlaten ook weleens de relatie en relaties gaan ook om andere redenen uit.
Rotterdam?Ik zet binnen tien minuten aan naar de moeder der Paupersteden. @Arminius if you want to dance, now is your chance.