AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Ik zou voor iedereen uitkijken. Alleen redeneren mensen nu éénmaal zo.

Van de week petjes en hoofddoekjes voorom bij de buren.
Vanavond hard op de trappen lopen en deur gebons.
Voordeur met een klap dichtgesmeten. jong meissie die langs me raam richting station op tempo loopt.
5 minuten later zie ik de buurman vanaf boven richting station lopen
Half uur terug politie voor de deur.

:thinking:

Leuke buurt, man.

Oja, juist, er is hier onlangs een vrouw vermoord op 700 meter afstand van m'n woning. :fluit:

Leuke buurt, man.

Oja, juist, er is hier onlangs een vrouw vermoord op 700 meter afstand van m'n woning. :fluit:
Wijde omtrek alleen maar koophuizen.

In de greep van loverboys kan tegenwoordig iedere meid gebeuren.

Zijn wel wat eenvoudige mensen dat wel.

Tegenwoordig moet je als vader des huizes ook niet verhaal gaan halen bij de loverboys. Daar zit tegenwoordig georganiseerde misdaad achter die ook het gezin thuis intimideert en bedreigd.

Brengt tonnen per jaar op zo een meisje als ze er helemaal inzit.

Gewoon ordinaire mensehandel.

Tegenwoordig moet je als vader des huizes ook niet verhaal gaan halen bij de loverboys. Daar zit tegenwoordig georganiseerde misdaad achter die ook het gezin thuis intimideert en bedreigd.

Brengt tonnen per jaar op zo een meisje als ze er helemaal inzit.

Gewoon ordinaire mensehandel.
IS HET OOK !

Mij is ooit verteld, door een leraar maatschappijleer, dat de straffen (destijds) voor dergelijke misdrijven bizar laag zijn in verhouding tot de opbrengsten. Wellicht is dit inmiddels wel anders, laten we het hopen. Ik vind het echt onvoorstelbaar dat je dit iemand (en iedereen die hem/haar liefheeft daarbij) aan kunt doen. Dat kan alleen als je gewetenloos bent... Hopelijk worden deze mensen ooit door alle andere criminelen op dezelfde wijze uitgekotst/gestraft/behandeld als pedofielen en verkrachters. Ik denk dat dit de enige (realistische) manier (want zware straffen bestaan niet... zware enkelbanden ook niet) is om deze problematiek aan te pakken! Naïeve meisjes voorlichten gaat dit niet oplossen... Er zullen altijd meisjes/vrouwen zijn die hierin trappen

Mij is ooit verteld, door een leraar maatschappijleer, dat de straffen (destijds) voor dergelijke misdrijven bizar laag zijn in verhouding tot de opbrengsten. Wellicht is dit inmiddels wel anders, laten we het hopen. Ik vind het echt onvoorstelbaar dat je dit iemand (en iedereen die hem/haar liefheeft daarbij) aan kunt doen. Dat kan alleen als je gewetenloos bent... Hopelijk worden deze mensen ooit door alle andere criminelen op dezelfde wijze uitgekotst/gestraft/behandeld als pedofielen en verkrachters. Ik denk dat dit de enige (realistische) manier (want zware straffen bestaan niet... zware enkelbanden ook niet) is om deze problematiek aan te pakken! Naïeve meisjes voorlichten gaat dit niet oplossen... Er zullen altijd meisjes/vrouwen zijn die hierin trappen
tja wat is een zware straf , als je een dergelijk persoon voor langere tijd vastzet kost het klauwen vol geld . dus wie word dan gestraft ? de maatschappij of de loverboy in kwestie .
En zwaar straffen helpt niet ( alleen maar validatie) ,ik adviseer de strop of vuurpeleton . win win voor iedereen

moordpercentage is laag in de Benelux gelukkig.

We hebben wel een priester gehad die hier woonde, en in het ziekenhuis van de nabijgelegen gemeente blijkbaar een paar mensen het laatste zetje heeft gegeven. :o

Ontzettend eng fenomeen dat soort dokters, verpleeg(st)ers en in dit geval een priester.

We hebben wel een priester gehad die hier woonde, en in het ziekenhuis van de nabijgelegen gemeente blijkbaar een paar mensen het laatste zetje heeft gegeven. :o
hey met al die zondaars is het geen schande om wat actiever te recruiteren voor de heer

Voor de duivel bedoel je.

giphy.gif

Terug
Naar boven