MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Ja who cares, dat dit zo uitgemeten op het nieuws komt...

Dat ik alle ins en outs van Hazes jr.'s liefdesleven weet ook al wil ik niks met die moggool te maken hebben vind ik veel stuitender :thinking: Ik vermijd boulevard, de bladen etc. en nog weet ik alles

oktober 2019

Wij hebben nooit onder stoelen of banken gestoken dat het faillissement destijds niet alleen zakelijk, maar ook persoonlijk een zware wissel op ons heeft getrokken (zoals o.a. besproken in de documentaire "Marco Borsato, Meer Dan Ik Alleen”). In die tijd, inmiddels zo’n tien jaar geleden, is er inderdaad een vriendschap geweest die verder ging dan ik had voorzien. Deze situatie was echter van zeer korte duur.

Leontine en ik zijn onszelf en elkaar in die tijd weliswaar soms even kwijt geweest, maar gelukkig zijn wij elkaar nooit echt verloren. Het besef hoeveel wij van elkaar houden en het kritisch naar onszelf blijven kijken heeft ons, na een huwelijk van inmiddels 22 jaar, sterker gemaakt dan ooit.

Wij zien dit echter als een privé kwestie en zouden het op prijs stellen als onze privacy en die van onze kinderen hierin worden gerespecteerd. Leontine en Marco Borsato

giphy.gif

Ook deze stellen redden het net als Marco en Leontine niet

Trouw lijkt niet de ‘middlename’ te zijn van ROBBERT HINFELAAR, de nieuwe minnaar van PATRICIA PAAY met wie zij al een tijdje loopt te schermen. Niet alleen liet hij ex-vriendin SEGALLE zitten, de moeder van zijn pas twee jaar oude zoontje GEORGE, ook de vriendin met wie hij zelfs al poseerde voor een bruidsfoto kreeg het deksel op haar neus, nadat Robbert eenmaal was gevallen voor de charmes van 67-jarige Paay!

:roflol:

Ze waren er niet. Kreeg wel toen een stijve pik van de nanny weet ik nog.

Terug
Naar boven