- Waardering
- 34.692
Waar?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik dacht dat ik ouder was. Maar zoveel contact hebben wij ook niet echt.
Ja ik dacht dat ik ouder was. Maar zoveel contact hebben wij ook niet echt.
Doe je toch echt zelfDat ik alle ins en outs van Hazes jr.'s liefdesleven weet ook al wil ik niks met die moggool te maken hebben vind ik veel stuitenderIk vermijd boulevard, de bladen etc. en nog weet ik alles
![]()
Marco en Leontine Borsato uit elkaar
RTL Boulevard meldt dat het management heeft laten weten dat ze hun relatie hebben beëindigd.nos.nl
Eng stel.
Samantha de Jong en haar relatieOok deze stellen redden het net als Marco en Leontine niet
![]()
Ook deze stellen redden het net als Marco en Leontine niet
Een huwelijk tussen twee beroemdheden is zeker geen garantie voor succes, zo blijkt maar weer nu Marco en Leontine Borsato uit elkaar gaan. Ook deze negen romances die alles weg hadden van een sprookje, eindigden niet met ‘ze leefden nog lang en gelukkig’.www.ad.nl

Bij Samantha is het altijd eerder de vraag of ze de kerst haalt.
Leontine mag niet bij jou slapen deze avond?![]()
Marco en Leontine Borsato uit elkaar
RTL Boulevard meldt dat het management heeft laten weten dat ze hun relatie hebben beëindigd.nos.nl
Eng stel.

Vroeger veel op dr afgebeerd.
Heeft ooit nog eens in de playboy gestaan. Zal nog wel ergens deze hebben liggen. Plakkerige pagina's natuurlijk.
Om op haar af te beren?Vroeger veel op dr afgebeerd.
Ben zelfs eens een keer bij hun thuis geweest.
Heeft ooit nog eens in de playboy gestaan. Zal nog wel ergens deze hebben liggen. Plakkerige pagina's natuurlijk.