XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

wat een beunhaas die Albert,beter zulke types het land uitzetten

Kwalbert Verlinke is zijn bijnaam

Nee nee, zij zijn béter dan wij, want zij weten wél wat racisme en discriminatie is, en wij klootjesvolk niet. Weet je dat nou nog niet, Jean? ;)

Albert is wel fan van een lekkere piet. :eyebrow:

201603_0928_diedh_sm.png

De voorzitter van de Raad van Bestuur van de Publieke Omroep, Shula Rijxman, vraagt het Nederlandse publiek in een artikel in de Volkskrant om haar met een mes los te snijden. Ze zit met een touw vastgebonden aan een stoel, op de zolder van de Publieke Omroep, waar ze -als het haar niet lukt te ontsnappen- straks ingerekend zal worden door andere omroepen, internet-tv en de niet meer zo passieve, gedesillusioneerde kijkers, die de rode knop op de tv eindelijk gevonden lijken te hebben en die zich geen knollen voor citroenen meer laten verkopen.
Rijxman acteert zelfreflectie en vernieuwing en belooft verbetering -zonder schuldbesef- en dat allemaal op een gênant smekende toon. Die toon, ik weet niet goed waarom, is altijd overal bovenuit te ontwaren, alsof het op een andere frequentie wordt uitgezonden, via het ‘gekke henkie-kanaal’ of zo. Het is de toon van de wanhoop zonder besef.

Publieke omroep gaat leren van Trump
"Pluriforme media en een brede publieke omroep zijn harder nodig dan ooit. Wij gaan daaraan werken."
http://www.volkskrant.nl/opinie/publieke-omroep-gaat-leren-van-trump~a4414456/?utm_source=link&utm_medium=social&utm_campaign=shared content&utm_content=free
In alle onafhankelijkheid - van commercie en politiek - bedrijven wij onafhankelijke journalistiek.
:roflol: Aantoonbare leugen.

Soros propaganda

• Like
Waarderingen: mat
Moslims vallen alleen torens aan.

Over paupers gesproken, ik ga stuk om deze dames van plezier review site.
Ik heb ze ooit eens geneukt toen ze nog zwanger was, dit was wel kicken

.. en toen ik haar kontje wou likken viel er een bruine streep op.

haar muisje stonk naar een onwelriekende visgeur. Niet te doen.

Maar het ergste van al vond ik nog haar geurtje. Toen ik mijn vinger in haar kontgat stak en hem
er daarna uittrok, stonk die gewoon naar stront, bah bah bah

wat mij is bijgebleven is de stank uit haar mond...net een asbak ik had maar voor 30min geboekt en was blij toen deze voorbij waren.

:roflol:

Ridin' dirty!

Het liedje gaat volgens Van Daal over een Russisch meisje, wier vriendje genoeg van haar zou hebben. Dat vriendje komt in de tekst verder niet voor. "Je moet wel je fantasie gebruiken", zegt Van Daal. Het melodietje ligt gemakkelijk in het gehoor: 'Oh Sylvana, wat ben je toch een zielepiet. Oh Sylvana, waarom pak jij je koffers niet. Je trekt alles uit z'n verband. Waarom ga jij niet emigreren, 't is met jouw weer k.. met peren, je trekt alles uit z'n verband.' Wie denkt dat deze tekst slaat op Sylvana Simons, sinds juni van dit jaar actief in de politieke beweging DENK, die heeft het volgens de zanger mis.

:roflol:

geweldig lied :roflol:

ze mogen voor superneger Wouter Van Bellingen hier ook zo'n lied maken

p13-wouter-van-Bellingen.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven