apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast, laat je niet zo kennen.lach maar , jullie hebben nog al eesn 2 keer gelachen met me toen ik zei in het begin van de vluchtelingenstroom,dat het wachten was op de eerste verkrachtingen,toen noemde men mij fascist en racist en blabla en tweede keer met trump,heb altijd gezeg dat hij ging winnen,wist dat gewoon zeker,als je je ogen open houdt en je oogkleppen afzet voel je dat van zelf aan en weet je dat gewoon ...
. Ik dacht dat het wel duidelijk was welke standpunten ik innam over die kwesties.Gast, laat je niet zo kennen.
En je verward me nu met anderen. Ik dacht dat het wel duidelijk was welke standpunten ik innam over die kwesties.
Nee, want vrijheid van meningsuiting. Dat hele proces is een farce. Marokkanen zijn opeens een ras
Wilders buit dit onzin proces gewoon zoveel mogelijk uit om er voordeel uit te halen. Het maakt eigenlijk niet uit wat de uitspraak wordt, beide uitkomsten zijn in het voordeel van de PVV.
Het is een farce omdat er allemaal non-argumenten worden verzonnen, wat duidelijk laat blijken wat de uitkomst moet zijn van het proces. Namelijk dat Wilders veroordeelt moet worden.De aanklacht is voor zover ik weet niet racisme of discriminatie maar is uitlokking, daar kun je over redetwisten maar valt imo wel wat voor te zeggen. Ik heb niet echt een mening over de vraag of het proces wel of niet terecht is - ik vind dat je als openbaar ministerie heel terughoudend moet zijn met het aanklagen van volksvertegenwoordigers - maar het proces is er nu eenmaal. Ik zie niet in hoe dat een farce is.
Dat laatste wat je zegt klopt helemaal.
Farage bedoel je. Nee, Wilders' toespraken worden over het algemeen geschreven door partijideoloog de weledele heer Bosma.het lijkt wel of Wilders die kerel uit Engeland heeft laten langskomen om zijn toespraken te verbeteren ,kom niet op de naam,diegene die Trump ook geholpen heeft. De toespraak hier in dit filmpje lijkt veel op Trump zijn toespraken
Farage bedoel je. Nee, Wilders' toespraken worden over het algemeen geschreven door partijideoloog de weledele heer Bosma.
Wilders schiet zich hiermee nog een keer in de voet omdat hij zich duidelijk wilt profileren als man van het volk. En het volk vindt al die politieke elite maar niks. Nou is Wilders inderdaad een van de of de langstzittende politicus maar aan de andere kant altijd een outsider, het buitenbeentje, de oppositie geweest. Zelfs toen hij deelnam aan het kabinet in gedoogconstructie.De beste man is één van de langst zittende kamerleden van één van de grootste partijen, is lid geweest van de VVD, heeft met zijn partij nota bene een kabinet gedoogd. De man heeft meer pluche aan z'n reet dan kermit de kikker. Als er nou één iemand lid is van die zogenaamde 'elite'...
Ik vind dat Wilders best het een en ander mag zeggen over de officier/ het OM, die klagen hem namelijk aan. Wat de uitspraak ook is van de rechter, daar heeft hij zich bij neer te leggen en verder niks mee te maken. Al kan hij daar best een mening over hebben. Te ver gaat het mijns inziens wanneer hij de hele rechterlijke macht zou ondermijnen. Hij schuurt weleens op het randje.Je hebt als politicus helemaal niets te maken met het rechtsprekende proces, en dus ook niet met de eis die een officier van justitie neerlegt of het vonnis van een rechter.
En hiermee ondermijnt Wilders nu juist die rechtsstaat waar hij zo prat op gaat. "Ik trek me niets aan van wat een officier in zwarte toga zegt". Wat is dat nou weer voor iets achterlijks? Is dit niet precies wat sharia-aanhangers ook vinden? Recipe for anarchy als je het mij vraagt. Wat maakt hem met dit soort uitspraken beter dan iemand die te pas en te onpas 'racisme' of 'discriminatie' schreeuwt? Wat draagt deze man nou bij aan het tegengaan van polarisatie? Gelul over die elite ook de hele tijd. Constante cirkelredenatie waarin die kerel zit. Bwaa waa de elite dit, de elite dat. De beste man is één van de langst zittende kamerleden van één van de grootste partijen, is lid geweest van de VVD, heeft met zijn partij nota bene een kabinet gedoogd. De man heeft meer pluche aan z'n reet dan kermit de kikker. Als er nou één iemand lid is van die zogenaamde 'elite'...
Prima als je geen fan bent van de Nederlandse rechtsstaat maar ga dan niet lopen brallen over hoe slecht het is in Turkije en over Nederland dat een dictatuur wordt, want dat is precies waar we inderdaad naartoe zullen gaan als je die rechtsstaat op deze wijze ondermijnt. Politicus of niet. Terecht of niet. Je wacht gewoon een uitspraak af, zoals dat gaat in Nederland. Ga er daarna maar een lekker ongenuanceerde mening over hebben. Natuurlijk kun je discussiëren over of het terecht is of niet dat hij aangeklaagd wordt. Maar het is nu eenmaal gaande. Ga gewoon in die rechtszaal zitten en niet tijdens het proces een beetje als aangeschoten wild op twitter lopen jammeren. Deal with it en onderga het als een vent.
Maar misschien is 'ie inderdaad wel voorstander van een dictatoriaal systeem, gezien de manier waarop hij zijn eigen partij runt.
Kuzu en die hele fascistoïde partij van hem moeten zich er ook gewoon niet mee bemoeien. Laat het recht spreken en laat de politiek erbuiten. Je hebt als politicus helemaal niets te maken met het rechtsprekende proces, en dus ook niet met de eis die een officier van justitie neerlegt of het vonnis van een rechter.
Dit is echt schandelijk geweest. Ik weet niet meer waar ik het gezien heb maar meerdere mensen hadden geen idee wat ze hadden gekregen en ingevuld. Zowel bij een moskee als bij een of ander buurthuis. Het was gewoon tekenen, tekenen en tekenen. Waren mensen bij die niet eens de taal spraken, laat staan lezen. Ik vind bovendien dat een politicus nog meer vrijheid van meningsuiting mag hebben dan een burger. Iets dat ze geloof ik ook (horen te) hebben wanneer ze tijdens uitoefenen van hun beroep iets zeggen. Een zeer terecht punt dat Wilders aanhaalt, zijn de uitspraken van meerdere pvda'ers over Mocros. Waar waren toen de voorgedrukte aangiften.Dat er kant-en-klare aanklachtsbriefjes klaar lagen tegen Wilders
500 de man was het zelfs. Terwijl velen niet eens kunnen verstaan wat Wilders geroepen heeft, laat staan de context begrijpen. Waar de normale mocro het niet anders dan eens mee kan zijn, toch? Dragen niet bepaald bij aan een goed imago en verpesten het voor de mocro die meedoet.

Dit zou meer bespreekbaar gemaakt moeten worden. En dan niet toespitsen op enkel wilders maar veel breder. Tegen een azc zijn maakt je nog geen racist. Enz."Elke scholier, student, leraar of ambtenaar die het in zijn hoofd haalt zich uit te spreken voor Wilders, kan rekenen op sociale sancties."
Dit zou meer bespreekbaar gemaakt moeten worden. En dan niet toespitsen op enkel wilders maar veel breder. Tegen een azc zijn maakt je nog geen racist. Enz.
Onder het filmpje van 'Wilders heeft gelijk' staat een spoiler met een stuk, daar komt de quote uit. Opmerkelijk was dat Clingendael afstand nam van het stuk uit de NRC, nadat er ophef ontstond. Hypocriet zijn ze wel.