AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

DWDD carroussel draait weer op volle toeren zie ik. Die Beatrice en die blonde met blauwe ogen. Groenteman en nog een paar marionetten langs zien komen.

The peer who co-wrote the legal mechanism by which Britain will leave the EU sparked fury last night after arguing that the country needed immigration because ‘we native Brits are so bloody stupid’. Lord Kerr said the UK needed an influx of intelligent foreigners to keep us on the right path.

Eurosceptic Tory MP Peter Lilley walked out of the event, hosted by a civil service think-tank yesterday, after the ‘odious’ comments were made. The former Cabinet minister said he had considered reporting Lord Kerr for hate speech and being ‘racially abusive of the British people’.

At the event, hosted by the Institute for Government, he said the influx of migrants was a ‘good thing’. He said: ‘There’s a much deeper argument to have – and that is about whether immigration is good for you or bad for you. In my view, immigration is the thing that keeps this country running.

‘We native Brits are so bloody stupid that we need an injection of intelligent people, young people from outside who come in and wake us up from time to time.’
Zo jongens, dat weten jullie nu ook weer. Het volk dat circa 100 jaar geleden 24% v.d. wereld in handen had zou verloren zijn zonder de geïmporteerde genieën uit achterlijke landen.

Hij is trouwens niet de eerste: Immigration to save Europe from ‘degenerating into inbreeding’

Een belachelijke notie natuurlijk. Allereerst zijn biologen en medici er al jaaaaaaren uit over hoe groot een populatie moet zijn om inteelt te voorkomen en tegelijk genoeg genetische diversiteit te hebben om deze stelling waar te maken. Daarbij ga ik nog even gemakshalve volledig voorbij het punt dat de immigranten natuurlijk laaaaang niet allemaal intelligent en/of geleerd zijn.

Een belachelijke notie natuurlijk. Allereerst zijn biologen en medici er al jaaaaaaren uit over hoe groot een populatie moet zijn om inteelt te voorkomen en tegelijk genoeg genetische diversiteit te hebben om deze stelling waar te maken. Daarbij ga ik nog even gemakshalve volledig voorbij het punt dat de immigranten natuurlijk laaaaang niet allemaal intelligent en/of geleerd zijn.
Biologen zijn er ook over uit dat bepaalde bevolkingsgroepen achterlijk zijn.

Erdogans partij wil verkrachter met slachtoffer laten trouwen

Verkrachters krijgen de mogelijkheid in Turkije om met hun slachtoffer te trouwen en zo te ontkomen aan een gevangenisstraf. De AK-partij van de president Recep Tayyip Erdogan heeft dat laten vastleggen in een amendement.

Als een verkrachter de vrouw trouwt die hij seksueel heeft misbruikt, dan ontkomt hij aan een gevangenisstraf. De nieuwe wetgeving heeft ook betrekking op pedofielen die kinderen misbruiken: zij kunnen uiteindelijk ook trouwen met het minderjarige slachtoffer.

Huwelijken tussen misbruiker en slachtoffer
erdoganbabys-720x480.jpg

Turkse president Erdogan: [Link niet meer beschikbaar]

De afgelopen jaren zijn duizenden huwelijken gesloten tussen misbruikers en slachtoffers van seksueel geweld in Turkije. In sommige gevallen worden vrouwen ontvoerd en verkracht, en trouwen ze later met hun verkrachter, vaak onder druk van familie: het slachtoffer doet dan geen aangifte van de verkrachting.

Het Turkse Hooggerechtshof [Link niet meer beschikbaar]dat er zelfs sprake is van gevallen waarbij één van meerdere groepsverkrachters het slachtoffer trouwt. Nadat een meisje werd verkracht door drie mannen, werden alle daders veroordeeld. De straffen van alle drie de mannen werden opgeheven toen zij trouwde met een van de daders.

Straf voor slachtoffer
In veel gevallen gebeurt dit onder druk van de familie, zegt het Hooggerechtshof. En nu krijgt de verkrachter daarbij ook steun van de politiek. Het doet denken aan de gevallen in zeer streng islamitische gebieden waarbij een slachtoffer wordt gedwongen met haar verkrachter te trouwen, omdat ze na de ‘seks’ niet meer ‘puur’ zou zijn.

Er zijn tal van berichten over slachtoffers van verkrachting in bijvoorbeeld Saudi-Arabië die vervolgens een veel zwaardere straf krijgen dan hun verkrachter. Parlementariër Aykan Erdemir zegt op Twitter: ‘Ik heb honderd verschrikkelijke AKP-amendementen voorbij zien komen tijdens mijn tijd als parlementariër, maar dit is veruit het mees misselijkmakende voorstel ooit.’

Als er selectief gewist wordt, is de vraag welke huilert er gereport heeft :D

Vanaf 1.00 :roflol:

"Pechtold losgezongen van de werkelijkheid"
"Pvv aanhangers als exotische dieren neergezet bij publieke omroep"
"Consequent weggezet worden als boze blanke man"

Vanaf 3.50
"Is dat niet gordon" :roflol: (ging over Peter RRRRR de Vries)

En Martin Bosma slaat wederom de spijker op de kop.

Laatst bewerkt:
Ga een schaap neuken!

Eerst uitlokken en dan racisme kaart trekken. Ik word er zo moe van.

Van mij mag het allemaal. Dat hypocriet gedoe over de vermeende vrijheid van meningsuiting altijd. Ik word er moe van, zeer moe.

Gelijke monniken gelijke kappen en in het geval van een politicus mag het nog iets verdergaan. Willen jullie meer of minder Marokkanen? Hoe kan dit nou strafbaar zijn. En als je de logica doortrekt van het openbaar ministerie denken er 17 miljoen minus 4600 aangiften er zo over.

Mark van Zon moet dat zeggen van zn footballmaties Mo, Ab en Moes.

Laatst bewerkt:
Dit zijn dus de nuttige idioten waar Lenin het over had.

Wat zei hij dan?

Geen idee, heb de man nooit ontmoet.

:trollfacex:

Terug
Naar boven