MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Politie zou al deze mensen gewoon publiekelijk moeten ophangen
Waarom in hemelsnaam een ziekenhuis slopen? Schandalig! Hopelijk worden deze ‘demonstranten’ aangehouden en zwaar gestraft. Dat laatste is in nl helaas lastig gebleken en lijkt debet aan de onregelmatigheden.

Politie zou al deze mensen gewoon publiekelijk moeten ophangen
Screenshot_20210125_080336_nl.nos.app.jpg

'dat is niet gelukt, er is geen schade'.

Wel apart dat een aantal kranten die kop + filmpje zo makkelijk overnemen.

Rellen?

De afgelopen maanden heb ik van de media geleerd dat dit slechts vreedzame demonstraties zijn.

Of het is een staatsgreep van rechtsnationalisten.

Zo zie je maar weer. Het lijkt of een groot deel van de bevolking in een soort van collectieve psychose zit.

Burgeroorlog :roflol:

Zo zie je maar weer. Het lijkt of een groot deel van de bevolking in een soort van collectieve psychose zit.

Burgeroorlog :roflol:
Nahhhh, ik denk vooral sensatiezucht. Wie houdt daar niet stiekem van? Zeker nu we ons de hele dag binnen zitten te vervelen. En 'burgeroorlog' wordt dan al snel door alle media overgenomen.

Het enige verschil tussen relschoppers en Romeo's, is dat Romeo's toevallig wel één keer zijn geslaagd voor de fysieke keuring.

Nahhhh, ik denk vooral sensatiezucht. Wie houdt daar niet stiekem van? Zeker nu we ons de hele dag binnen zitten te vervelen. En 'burgeroorlog' wordt dan al snel door alle media overgenomen.
De media gooit graag olie op het vuur. Waarom zou je verslag doen van nieuws als je ook gewoon nieuws kan maken.

Wat dat betreft had Trump gelijk wanneer ie het had over de fake news media.

Laatst bewerkt:
Het is waarschijnlijk allemaal weer het werken van een groepje undercoveragenten die de vredelievende demonstranten in een kwaad daglicht willen zetten.
Right.

Dit werd gewoon iets te snel overgenomen. Alsnog ontzettend triest natuurlijk.

Screenshot_20210125_092148.jpg

Ik bedoel vanuit de overheid. De media beweert iets en de politie voelt zich genoodzaakt dat te corrigeren. Vertel dan ook gewoon het hele verhaal als politie zijnde.
Uuuuhhh?

Het bericht van @Vypaw viel mij gewoon op. Ik dacht, als daar iets van waar is, dan moet daar wel meer over te vinden zijn. Dus ik ging zoeken op 'ziekenhuis Enschede' en tot mijn verbazing zag ik dat het filmpje en een soortgelijke kop door veel sites (tubantia, nu.nl, volkskrant) gedeeld werd. Naar aanleiding daarvan ging ik op NOS kijken. Ik zou niet weten waarom de overheid zich er tegenaan zou bemoeien. Een krant verkoopt nu eenmaal graag als eerste het 'nieuws'?

Terug
Naar boven